Flasher adapter?
Fra : MoDeM

Dato : 18-08-01 11:10

Hej..

Hvordet man kan købe den adapter så man kan bruge sit flasher kabel til et
alm datakabel..
Mener jeg har set en udlansk side hvor det koster 10£

Mvh
Morten Terp
Mobiltoner.dk

Fra : Tom A Jensen

Dato : 18-08-01 17:42

MoDeM <morten@funstuff.dk> skrev i en
> [...]
et
> alm datakabel..
> Mener jeg har set en udlansk side hvor det koster 10£

----

hej
du kan evt købe den her :
http://www.activemobiles.com/index.htm

mvh
tom jensen
viborg

Fra : MoDeM

Dato : 18-08-01 20:28

Tak, men der er en anden side hvor det er billigere.. 10 £ skulle det meget
gerne koste..

Fra : Muri

Dato : 21-08-01 19:36

http://www.gadgetplanet.net/Unlock_Cable/unlock_cable.html