SuSE - Hjælp!
Fra : Ossi

Dato : 21-01-01 19:07

Hej Nyhedsgruppe,

jeg har lige været på biblioteket og der faldt jeg over et Alt Om Data blad.
Sammen med det fulgte SuSE Linux 7.0 LiveEval på en CD-skive.

Jeg gik glad hjem for at se hvad SuSE Linux var for en størrelse (jeg ahr
kun prøvet RedHat!) men blev hurgtigt skuffet.

Da jeg havde installeret det og sat det op genstartede den computeren og
viste først en Tekst login men efter et par sekunder gik det væk og istedet
kom en helt hvis skærm som IKKE gik væk. Jeg havde sat mit grafikkort op og
testet det så det kan ikke være problemet. Den havde oprettet SuSE filerne
på mit Windows D:\ drev men det skulle vel ikke have noget at sige.

Kan i hjælpe?¿?

MVH
Ossi

Fra : Lars Overgaard

Dato : 22-01-01 00:22

"Ossi" <ossipoff@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> testet det så det kan ikke være problemet. Den havde oprettet SuSE filerne
> på mit Windows D:\ drev men det skulle vel ikke have noget at sige.

Det er heller ikke lykkedes mig at få den der Live-evaluerings-fryns til at
spille. Drop det og installér en fuld version af SuSE 7.0 i stedet for.
Det virker!

/Lars.

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 22-01-01 11:47

Lars Overgaard skrev:

> Drop det og installér en fuld version af SuSE 7.0 i
> stedet for. Det virker!

Jeps, SuSE er god! (Min yndlingsdistribution siden 1998).

--
http://jonaskochbentzen.dk/

Fra : Ossi

Dato : 24-01-01 19:26

Tak for svarene men jeg fik det selv til at virke!!!! (skærmen var
problemet!)