Bare for at være sikker....
Fra : Michael Falkenberg

Dato : 17-08-01 14:43

Hej med jer!

Nu har jeg læst nogle af indlæggene herinde. Og kom lige til at tænke på, er
det her stedet hvis man har fx kærestesorger, eller bare er forvirret over
diverse ting? Jeg spørger bare for at være sikker på jeg ikke dummer mig,
hvis jeg nu skulle komme ud for fx kærestesorger. Hvilket forhåbenligt ikke
sker, da jeg har en VIDUNDERLIG kæreste ! :)

I må have en rigtig god weekend!

Mvh
Michael

Fra : Sott

Dato : 17-08-01 14:55

Hej Michael :0)
- og velkommen til.

"Michael Falkenberg" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> sker, da jeg har en VIDUNDERLIG kæreste ! :)

Det er det da lige præcis - denne gruppe er også om følelserne
mellem mand og kvinde, og vi har "snakket" om det med
kærestesorger før - faktisk for ganske nyligt, det kan være godt
at få vendt tankerne med andre, og ikke lige med den man har
brudt med/den som bryder...

> I må have en rigtig god weekend!

Rigtigt meget i lige måde :0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Hanne L

Dato : 17-08-01 20:26

Michael Falkenberg skrev i en meddelelse news:3b7d1f87$0$97115$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Michael

Velkommen i dss (dk.snak.seksualitet) *S*

> [...]
> hvis jeg nu skulle komme ud for fx kærestesorger. Hvilket forhåbenligt ikke
> sker, da jeg har en VIDUNDERLIG kæreste ! :)

Uanset om man er forvirret eller synes, man har fundet
de vises sten *S*, er man velkommen til at deltage i
debatten eller lave et nyt debatoplæg herinde, sålænge
det falder indunder gruppens fundats, som du kan læse
om på:

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

Men læs endelig videre herinde. Det er faktisk den
bedste måde at finde ud af, hvad vi snakker om

> I må have en rigtig god weekend!

I lige måde

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-08-01 14:09

Fri, 17 Aug 2001 15:43:06 +0200 skrev "Michael Falkenberg"
<Michael.falkenberg@mail.dk>

Hej Michael,

>Nu har jeg læst nogle af indlæggene herinde. Og kom lige til at tænke på, er
>det her stedet hvis man har fx kærestesorger, eller bare er forvirret over
>diverse ting?

Her kan man snakke om begge dele - altså både følelser og sex, så
hvadenten det er forelskelse, kærstesorger eller finurlighederne ved
f.eks. sex med en kaffekande, er dette stedet.

På alle områder, så om man er ung eller gammel, hetero, homo, bi, trans,
whatever, er mange af oplevelserne jo de samme, og velkomne i
konferencen!

René
www.rene.hjorth.com