Siemens C35i
Fra : Lars Fich

Dato : 17-08-01 14:32

Er der nogen der kan hjælpe med at fjerne sim låsen på min Siemens C35i

Fra : Jens Karstoft

Dato : 17-08-01 15:04

Hej Lars,

> Er der nogen der kan hjælpe med at fjerne sim låsen på min Siemens C35i

Det kan jeg da. Det vil koste dig en hundredmand og jeg bor i Bagsværd. Smid
en mail eller slå på tråden hvis det har interesse..

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : Tom A Jensen

Dato : 17-08-01 17:44

Lars Fich <fich@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> Er der nogen der kan hjælpe med at fjerne sim låsen på min Siemens C35i

-----

hej lars
hvilken version har den .tjeck ved *#06# og tryk på den bredde knap i højre
side så kommer der noget der står ver: xx .xx er versions numret.

har du et datakabel til den ? det skal du også bruge .

mvh
tom jensen
viborg
ps:du kan også sende den til mig og jeg skal låse den op for dig for 100 kr
med retur porto,eller hvis du bor i nærheden er du velkommen til at kigge
forbi.

Fra : Lars Fich

Dato : 19-08-01 13:25

Har løst problemet men tak for hjælpen