Boris
Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-08-01 13:36

Boris hvem gider høre på dig jeg gør da ikke og jeg gider heller ikke alle
dine syge emails så vil du mig noget må du jo komme her så skal jeg da gerne
hjælpe dig hvis der er noget du ikke kan finde ud af og du kan jo også tjene
lidt hvis du lader mig låse dine telefoner op da jeg jo er noget billiger en
dig min "ven"
mvh Thomas
--
jeg unlocker NOKIA'ER og nu også ERICSSON for 75 kr altid 25 kroner under
alle andre, og hvis
Thomas Madsen skrev:

> din porto er da alt for dyr boris, den behover du da ikke også tjene på
> !!, du skal have 22,50, for at sende en telefon retur, jeg kan da
> klarer det for 10,25 og 10,25+75= 85,25 så man behøver ikke lede længe,
> efter en der er billiger som du jo selv skriver

Nu skal du høre, jeg tager 100 kr. for unlock og det er incl. porto retur...
okay... portoen er 32,50 kr. det vil sige at jeg unlocker for 67,50 pr.
telefon (7,50 billigere end dig.... Ups hva'...)

Og så er der lige en anden ting, det er gør med at sende det til 10,50 kr.
gør du ved at sende den som brev... og hvis den bortkommer eller bliver
skadet er der ingen dækning... Ups igen.... Øv denne gang skal du ikke
kritisere mig jeg er træt at dit pis og gider ærlig talt ikke høre på dig
mere...

Så luk spalten BOY....

Jeg unlocker 7,50 kr. billigere end Thomas Madsen og det er med garentii for
at telefonen når frem i et stykke....

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-08-01 13:38

Thomas Madsen skrev:

>Boris hvem gider høre på dig

Jeg synes nu han er fornuftig nok...

>jeg gør da ikke og jeg gider heller ikke alle
>dine syge emails

Hmm, jeg undrer mig. Ofte sender du mig mails selvom jeg hver gang
beder dig lade være.

>så vil du mig noget må du jo komme her

Jeg er fuldstændig enig - debatten hører hjemme på usenet. EN debat
hører hjemme i EN tråd - lad være med at blive ved med at oprette nye
tråde!

>så skal jeg da gerne
>hjælpe dig hvis der er noget du ikke kan finde ud af

Jeg tror nu Boris har styr på det. Hvorfor blive så nedladende?
Hvorfor skal vi ikke opføre os ordentligt Thomas?

>og du kan jo også tjene
>lidt hvis du lader mig låse dine telefoner op da jeg jo er noget billiger en
>dig min "ven"

Jeg tror Boris har nok i sig selv. Og du så ikke mit regnestykke? Kig
her:

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Martin

Dato : 17-08-01 16:16

Du trænger vist til at få spidset "blyanten", din mavesure stodder...

Er konen skredet?

- Martin