eCS is here!!!
Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 17-08-01 11:55

Så kom den dælme!!! )))

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-08-01 16:46

torsten.balle.koefoed@somewhere.dk wrote:
> Så kom den dælme!!! )))

Jepper!

Den er absolut ventetiden værd!
Begyndte at installere...ved 11-tiden...er lige blevet færdig...Har kørt
som en leg...hvilket også var grunden til at det tog så lang tid

Live long and prosper...

Fra : Lars Lund

Dato : 17-08-01 16:29

Ingen problemer med din hardware overhovedet?

--

\lars

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-08-01 18:31

Lars Lund wrote:
> Ingen problemer med din hardware overhovedet?

Ikke noget eCS kan hænges op på (Har et CD-ROM drev med en enorm
personlighed)

Kører fint på en IBM6x86MX-300, 128Mb NEC PC66, FIC PA-2007 (VP2),
Fujitsu Picobird 6.4Gb, Matrox MilleniumII...

Efter de første udmeldinger er jeg så blevet lidt småuvenner med WMLocal...
Der er lidt knas med nogle af de medleverede WM scripts...nogle er
bundet til C-drevet og andre har en mangelfuld path og så kan jeg ikke
læse hele CD'en (Var faktisk lettere benovet over at den kunne læse
InstallationsCD'en)...

En god vej at installere de nærmeste smådimser er at benytte:
WMLocal->Utility->Selective Install->eCS Additional Applications

Live long and prosper...

Fra : Peter Jespersen

Dato : 18-08-01 10:32

Norman begyndte at volde problemer i går aftes...fjernede Cats claw og
alle tre config.sys entries....så virkede det igen...

Problemet var at jeg ikke kunne starte PM programmer....MED så jeg
aldrig skyggen af og WordPro nåede lige at tegne sig selv på
skærmen....begyndte at åbne dokumentet og blev klippet ned.

Dette gør så at det meste af Antivir beskyttelsen er væk....Textmode
dimsen Ncv er således den eneste måde at teste...

Norman AV er i beta5...og det er en problematisk hardware konfiguration
jeg er i besiddelse af... Håber stadig at udviklerne snart har en pris
klart på et abonnement...

Live long and prosper...

Fra : Peter Jespersen

Dato : 20-08-01 17:28

Lars Lund wrote:
> Ingen problemer med din hardware overhovedet?

OK på min primære kværn ser det anderledes ud....
Soltek SL75KAV+128Mb PC100+Duron 700+40Gb GXP60+CD-Writer 8200+G400 DH

Fase 1 går udemærket men ved reboot går den død lige efter UDF
driveren...dvs imkring grafikdriveren.
Har prøvet at skifte G400 ud med et Mill samt alle tre drivermuligheder...

Husk at hvis den ikke ser ud til at vil have noget at gøre med dine
harddiske og du ikke har noget floppy-drev, kan det meget vel være det
manglende floppydrev der er problemet...sewlvom du booter på CD'en
Live long and prosper...

Fra : Allan Jensen

Dato : 18-08-01 19:37

I artikel <fdOddlWBQ7G9-pn2-5QisWETM9g9v@localhost>, skrev
"torsten.balle.koefoed" <torsten.balle.koefoed@somewhere.dk>:

> Så kom den dælme!!! )))

Jeg går ud fra, at du mener den engelske udgave. Er
jeg virkelig den eneste, der har bestilt den danske?
Har nogen hørt rygter, eller måske endda facts, om
hvornår den danske udgave kommer?

---
Mvh
Allan

Fra : Bent Nielsen

Dato : 18-08-01 21:18

Allan Jensen skrev:

> [...]
> jeg virkelig den eneste, der har bestilt den danske?
> Har nogen hørt rygter, eller måske endda facts, om

Nej da der er da flere som har betilt den danske, men mange har sikker
valgt den engelske for at få den hurtige end os der har betilt en DK
udgave.

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 18-08-01 21:22

On Sat, 18 Aug 2001 18:37:25, "Allan Jensen" <aj@no-svendts-spam.dk>
wrote:

> [...]
> jeg virkelig den eneste, der har bestilt den danske?
> Har nogen hørt rygter, eller måske endda facts, om

"Other languages and SMP will take some time" ifølge Mensys...

--
Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 18-08-01 22:42

In <hJddjLdCED5y-pn2-3XPchgh14SUz@Mikkel>, on 08/18/2001
at 08:22 PM, mcs@post5.tele.dk (Mikkel C. Simonsen) said:

>"Other languages and SMP will take some time" ifølge Mensys...

Jeg har afgivet ordrer på både engelske, tyske, danske og finske versioner
og jeg formoder at det bliver den tyske version som følger efter den
engelske mens de øvrige nok først kommer 1-2 mdr efter. Jeg har selv en
dansk til personligt brug i ordre.

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og det andre sider på sitet er også ganske tankevækkende....