Ørnen er landet!
Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-08-01 09:09

Yes..efter noget der minder om 10 grumme måneder er den endelig dukket op...
Lige så amatøragtig som Preview1 og 2 har fået skyld for at være, lige
så smuk er eCS Final!

Nu mere end bare klør det i fingrene....må håbe at jeg snart kan få
adgang til min "nuværende" kværn meget snart..
Eller må jeg da snart til at investere i et par ruller gummitapet.

3 CD'ere og en installationsvejledning, i en folder...minder faktisk en
del om den "indre" indpakning til
SuSE Linux...men desværre ingen æske man kan bruge som hyldepynt, så der
kan man desværre ikke udvide sin samling

Live long and prosper...

Fra : Allan

Dato : 17-08-01 09:51

On Fri, 17 Aug 2001 08:09:29, Peter Jespersen <flywheel@retel.dk> wrote:

> Yes..efter noget der minder om 10 grumme måneder er den endelig dukket op...

Jeps, er osse lige dumpet ind af døren her

> [...]
> SuSE Linux...men desværre ingen æske man kan bruge som hyldepynt, så der
> kan man desværre ikke udvide sin samling

Det er faktisk lidt irriterende - jeg tror ikke de på sigt har godt af den
indpakning.
Må nok hellere ofre nogle jewel-cases på dem - så skal vi bare have en eller
anden til at designe en god forside

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-08-01 12:02

Allan wrote:

> Det er faktisk lidt irriterende - jeg tror ikke de på sigt har godt af > den indpakning.
> Må nok hellere ofre nogle jewel-cases på dem - så skal vi bare have en > eller anden til at designe en god forside

Det har de hellerikke..mine SuSE skiver blev også godt nussede og der er
en tendens til at de alle flader ud på lige præcis forkerte tidspunkt!
Men på den anden side...så er risikoen for alvorlige skader i en
jewelcase lidt for stor til mig...(er lidt småuheldig på den led,
hvilket har gjort mig lidt småparaoid)....jeg er selv begyndt at lagre
mine skiver i de ganske udmærkede mapper man kan købe rundt omkring...og
har købt nogle slimline jewelcases i blødt plastic til transport af en
enkelt skive...
Det ødelægger så totalt blærerøvsværdien på reolen...men i mange
tilfælde som ex 6 CD-ere i en SuSE distribution er det ikke helt
usmart....Skal så have lavet et index, er ikke til at finde rundt i
mapperne...