har fået min unlock kode til min 3210 men ~
Fra : Keld Broe

Dato : 16-08-01 22:23

hmmm Der er en vedledning med, noget med # og * , men telefonen viser det
lille icon af en blyant, som om den vil skrive det som ren tekst.. hvad er
der galt

Mvh
Keld B

Fra : Kim Christiansen

Dato : 16-08-01 22:25

"Keld Broe" <keld@fam-broe.dk> wrote in message
> hmmm Der er en vedledning med, noget med # og * , men telefonen viser det
> lille icon af en blyant, som om den vil skrive det som ren tekst.. hvad er
> der galt

du skal skrive:

*pw+abcdefghijk+1#

Hvor abcdefghijk er koden som du har fået

og for at skrive "p"og "w" skal du trykke på * flere gange.

Håber det virker.

/kim

Fra : Keld Broe

Dato : 16-08-01 22:38

tak for hjælpen... der var nu et # istedet for et * til at starte med.....

1 min svartid fra Kim.. nice and cool service

Mvh Keld B

Fra : Kim Christiansen

Dato : 16-08-01 22:44

> tak for hjælpen... der var nu et # istedet for et * til at starte med.....
>
> 1 min svartid fra Kim.. nice and cool service

Det var så lidt, vi er jo her for at hjælpe hinanden ik.?

/kim