MAC agtige pc-kabinetter - Hvor???
Fra : InKoGnItO

Dato : 16-08-01 19:50

Hej,
jeg skal bruge et kabinet, sådan lidt MAC-agtige - skal stå og se lidt godt
ud, ikke bare indvendig . Er der nogen der kender netbutikker evt. andre
steder hvor det fås? Alt modtages med kyshånd!

mvh
Henrik

Fra : Thomas

Dato : 16-08-01 22:38

Tag et kig på linket

http://www.suntek-case.de/en/index.html

under "vision" er noget der ligner :)

Thomas

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-08-01 12:11

"Thomas" <thhdk@bitnisse.dk> skrev i en meddelelse
> Tag et kig på linket
>
> http://www.suntek-case.de/en/index.html
>
> under "vision" er noget der ligner :)

Lille advarsel mod de kabinetter. Pladerne sidder ikke særlig solidt sammen,
hvilket betyder der opstår større resonans støj i disse kabinetter end ved
"normale".

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email, remove *spammer* in address

Fra : Dr. Ralph

Dato : 17-08-01 14:14

>Lille advarsel mod de kabinetter. Pladerne sidder ikke særlig solidt sammen,
>hvilket betyder der opstår større resonans støj i disse kabinetter end ved
>"normale".

Hvad med dem i alu-design - de ser sgu' flotte ud - nogle erfaringer
med dem (de hedder vist Grace) ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Jesper

Dato : 18-08-01 15:42

> [...]
andre
> steder hvor det fås? Alt modtages med kyshånd!

Hvis prisen ikke er så afgørende, så har jeg netop set et af de flotteste
kabinetter i følge min mening. Det kommer fra CoolerMaster, hedder ATC-210
og findes i 3 farve-varianter. Jeg fandt det hos www.bsmultimedia.dk

Mvh Jesper