Har i nogle gode ideer...Kæresten kommer h~
Fra : Flemming Hansen

Dato : 16-08-01 18:56

Hejsa

Jeg sidder med et lille "problem".....Selv om det ikke er noget egentligt
problem, men jeg ville gerne finde på noget helt specielt...

For det første er jeg "lige" kommet ud af en forhold på 5½ år, der mht. sex
var KEDELIGT....Og besluttede mig for at være single i et stykke tid, men
det varede ikke lang tid, før jeg rendte ind i en kanon sød pige...Som jeg
faktisk er gået hen og blevet lidt forelsket i.

Min kæreste kommer hjem fra ferie lørdag eftermiddag....Efter 14 dage...Og
så synes jeg det var på plads med en lille gave....Men hvad....
Der er her i kommer ind i billedet....Hvad skal hun have ??

For en måned siden (Har kendt hende i 2½ md) nævnte hun at hun godt kunne
tænke sig at prøve noget med håndjern...Og vupti....Dagen efter lå der et
sæt håndjern pænt pakket ind på hendes hovedpude. Det var en succes og en
lille uge efter blev det udvidet med et sæt mere.....

Da hun for 14 dage siden tog på ferie, brokkede hun sig over hun ikke fik
sex i 14 dage, og at hun skulle dele hotel værelse med hendes søster og
søsterens kæreste. Hmmm da jeg sagde farvel til hende i lufthavnen fik hun
en lille pakke med, hun kunne åbne når hun var alene på hotelværelset. I
pakken...Tjoo, der lå en sød dildo. Da hun så den ringede hun straks og
fortalte mig hvor god den var....Damn de sidste 13½ dage er gået langsomt.

Pigen er overhovedet ikke bange for at eksperimentere med sex, og flytte
grænser (specielt mine) sker næsten hver gang vi har se, indtil videre...

Men er der ikke en herinde der har en ide til hvad jeg kan finde på til
lørdag når hun kommer hjem igen ??

Mvh Flemming

Fra : Tom

Dato : 16-08-01 19:46

> Men er der ikke en herinde der har en ide til hvad jeg kan finde på til
> lørdag når hun kommer hjem igen ??

Jeg har haft MANGE piger i mit liv (jeg siger det ikke for at prale). Langt
de fleste af de piger jeg har haft har været glade for at få en buket
blomster som start, men det der har glædet dem mest, har været at tage dem
på en hyggelig restaurant, hvor man selv har taget pænt tøj på (det sætter
pigerne pris på, det med tøjet )

Nu aner jeg ikke om du havde noget helt andet i tankerne, men nogen gange
skal man prøve at tænke som en pige.

Døde ting som en eller anden gave, betyder for mange piger slet ikke det
samme som det at give hende en oplevelse

Tom

Fra : Flemming Hansen

Dato : 16-08-01 20:52

> [...]
> på en hyggelig restaurant, hvor man selv har taget pænt tøj på (det sætter
Buketten bli'r hentet på lørdag på vej i lufthavnen....Middagen bli'r klaret
på lyngekro...Hvor der også er mulighed for at få et værelse, det er der
ledigt....Men jeg synes ligesom jeg ville finde på en eller anden kinky
ting, der sætter prikken over det berømte I.......

> Nu aner jeg ikke om du havde noget helt andet i tankerne, men nogen gange
> skal man prøve at tænke som en pige.
Puha...Det tror jeg ikke går...Så har man jo konstant hovedpine......U
see...Jeg VAR i et kedeligt forhold....*SS*

> Døde ting som en eller anden gave, betyder for mange piger slet ikke det
> samme som det at give hende en oplevelse
Oplevelser dem får hun ved siden af....Men jeg synes bare hun skulle have et
eller andet, fordi hun er så dejlig....

Mvh Flemming

Fra : test

Dato : 17-08-01 21:23

"Flemming Hansen" <unlimited@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ledigt....Men jeg synes ligesom jeg ville finde på en eller anden kinky
> ting, der sætter prikken over det berømte I.......

Hej Flemming

Har fulgt forslagene lidt på sidelinien og bliver nu nødt til at komme med
mit bud: hvad med at købe en lækker velduftende massageolie og så efter
middagen give hende en massage fra top til tå? Hvis du bor i København, kan
jeg også anbefale at købe cafe Amokkas (ligger på Østerbro)
chokolade-bodypaint. Smør den på udvalgte steder og slik den langsomt af -
det kan jo være desserten efter jeres middag!

God fornøjelse
Natasja

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 17-08-01 21:47

On Fri, 17 Aug 2001 22:22:32 +0200, "test" <fkdogjaås@fkdoså.uk>
wrote:

I betragtning af du deler navn med min hund
+ min et z

> [...]
>chokolade-bodypaint. Smør den på udvalgte steder og slik den langsomt af -
>det kan jo være desserten efter jeres middag!

så lyder dte til at være en strålene ide så læneg de bare ikke er pænt
klædt på
MvH
Bo

Fra : claus

Dato : 19-08-01 01:26

> [...]

> chokolade-bodypaint. Smør den på udvalgte steder og slik den langsomt af -
> det kan jo være desserten efter jeres middag!

Min kæreste har netop foræret mig sådan et glas (med medfølgende
pensel)! Hjælp mig! Hvad pokker skal jeg gøre? Jeg er ikke den store
Nutellaspiser og foretrækker smagen af hende naturel. Skal jeg nøjes med
at spise det på franskbrød? Jeg er virkelig på skideren!
--
hilsen claus

Fra : Hans Pedersen

Dato : 19-08-01 07:47

On Sun, 19 Aug 2001 02:25:41 +0200, claus@post.dk (claus) wrote:

> Hjælp mig! Hvad pokker skal jeg gøre? Jeg er ikke den store
>Nutellaspiser og foretrækker smagen af hende naturel. Skal jeg nøjes med
>at spise det på franskbrød? Jeg er virkelig på skideren!

Hehe, jeg er heller ikke vild med Nutella, men målet helliger midlet,
ikke? Jeg vil da sige, at du måske burde prøve det en gang, og
hvis det ikke bliver en succes, så stiller hun nok ikke op med flasken
en gang mere.

Hans Pedersen
http://h2ns.dk
ICQ: 9178476

Fra : claus

Dato : 20-08-01 11:38

Hans Pedersen <nyhedsgrupper@esenet.dk> wrote:

> [...]
> ikke? Jeg vil da sige, at du måske burde prøve det en gang, og
> hvis det ikke bliver en succes, så stiller hun nok ikke op med flasken

Jeg har den frygtelige mistanke, at hun måske lige så meget har tænkt
sig at anvende bodypaint'en på mig!!! Hun er vild med søde sager.

--
hilsen claus

Fra : binbisse@spamfilter.~

Dato : 19-08-01 18:06

claus@post.dk (claus) wrote in message news:<1eyd5xw.1ovgvwgl8sulN@ip34.boanxr8.ras.tele.dk>...

> [...]
> Nutellaspiser og foretrækker smagen af hende naturel. Skal jeg nøjes med
> at spise det på franskbrød? Jeg er virkelig på skideren!

Giv hende ca. en spiseskefuld og en pensel. Lad hende tegne et spor,
der fører fra hendes mund og en rute rundt på hendes krop. Følg den i
mørke eller med bind for øjnene...

Fra : claus

Dato : 20-08-01 11:38

<binbisse@spamfilter.dk> wrote:

> Giv hende ca. en spiseskefuld og en pensel. Lad hende tegne et spor,
> der fører fra hendes mund og en rute rundt på hendes krop. Følg den i
> mørke eller med bind for øjnene...

Det behøver jeg slet ikke noget spor for at gøre. Hvis der er nok
chokolade kunne jeg måske få opfyldt enhver hvid mands fantasi: at gå i
seng med en neger (hvis det ellers er tilladt at bruge ordet "neger" nu
om stunder) Ellers må jeg "nøjes" med at smøre udvalgte steder, som f.
eks. brystvorter m.v. ind og måske lave spændende etniske mønstre ned
over bryst og mave.
--
hilsen claus

Fra : binbisse@spamfilter.~

Dato : 21-08-01 18:07

claus@post.dk (claus) wrote in message news:<1eyenwc.121hfkd15h1lj4N@ip37.boanxr13.ras.tele.dk>...

> Det behøver jeg slet ikke noget spor for at gøre.

(klip)

Jeg tror at du misforstår. Det spor giver hende "lov" til at føre dig
rundt som det passer hende. Selvfølgelig kan du godt selv, men måske
lærer hun dig noget nyt...

Fra : claus

Dato : 22-08-01 14:24

<binbisse@spamfilter.dk> wrote:

> Jeg tror at du misforstår. Det spor giver hende "lov" til at føre dig
> rundt som det passer hende. Selvfølgelig kan du godt selv, men måske
> lærer hun dig noget nyt...

Okay. Det lyder som en udmærket ide. Tak for det.
--
hilsen claus

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-08-01 21:45

Sun, 19 Aug 2001 02:25:41 +0200 skrev claus@post.dk (claus)

Hej claus,

>Min kæreste har netop foræret mig sådan et glas (med medfølgende
>pensel)! Hjælp mig! Hvad pokker skal jeg gøre?

Det er da en opfordring du ikke kan sidde overhørig! Næste gang I er
sammen, tager du "kalorius" frem og begynder at pense hovedet med
chokoladen og spø'r bagefter hende om HUN ikke er lækkersulten?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : claus

Dato : 22-08-01 14:24

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:

> Det er da en opfordring du ikke kan sidde overhørig! Næste gang I er
> sammen, tager du "kalorius" frem og begynder at pense hovedet med
> chokoladen og spø'r bagefter hende om HUN ikke er lækkersulten?

Jamen det er slet ikke nødvendigt at komme chokolade på for at hun kan
li' det på den måde! What more can a man want?

--
hilsen claus

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 22-08-01 21:14

Wed, 22 Aug 2001 15:24:29 +0200 skrev claus@post.dk (claus)

Hej claus,

>Jamen det er slet ikke nødvendigt at komme chokolade på for at hun kan
>li' det på den måde! What more can a man want?

Nåhja, men det KUNNE jo være en opfordring fra hendes side om at hun
gerne ville have begge dele, ikk'?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : claus

Dato : 23-08-01 14:06

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:

> Nåhja, men det KUNNE jo være en opfordring fra hendes side om at hun
> gerne ville have begge dele, ikk'?

Jo. men jeg er også bange for, at hun bliver for tyk, hvis der skal
chokolade på hver gang :)

--
hilsen claus

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-08-01 12:02

Thu, 23 Aug 2001 15:05:35 +0200 skrev claus@post.dk (claus)

Hej claus,

>Jo. men jeg er også bange for, at hun bliver for tyk, hvis der skal
>chokolade på hver gang :)

Jaeh, begge dele indeholder jo kalorier )

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 16-08-01 21:06

> [...]
> på en hyggelig restaurant, hvor man selv har taget pænt tøj på (det sætter

Altså, den der med en stor buket røde roser.....det er altid en god ide .-)
Har selv haft rimelig god succes med at score piger, ved at sende dem
blomster.....af en eller anden grund bliver de helt bløde i knæene *G*

Mvh Jacob

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 16-08-01 23:53

On Thu, 16 Aug 2001 20:46:16 +0200, "Tom" <tkc_dk@iname.com> wrote:

>Jeg har haft MANGE piger i mit liv (jeg siger det ikke for at prale).

a lidt var :) jeg laver pis

> Langt
>de fleste af de piger jeg har haft har været glade for at få en buket
>blomster som start,

den er da ok - men i sin mangel på orginalitet ville jeg nok i
kvindens sted ville jeg nok føle mig inflateret til en midelmådig
kliche

>men det der har glædet dem mest, har været at tage dem
>på en hyggelig restaurant, hvor man selv har taget pænt tøj på (det sætter
>pigerne pris på, det med tøjet )

hold da kæft ja så er den sgu da helt ude i skoven - der sider man så
i sit staslige kluns - jeg tviler på man debatere lige det punkt hvor
Jung & freud brød med hianden - som et par voks maniqinger i tåbernes
park - for helved mennesker æd det her liv råt nyd dte når
lejligheden byder sig - men lad for guds skyld være med at spille
tiden

>Nu aner jeg ikke om du havde noget helt andet i tankerne, men nogen gange
>skal man prøve at tænke som en pige.

nahh hun lød lidt mere neuanceret ind som sådan

>Døde ting som en eller anden gave, betyder for mange piger slet ikke det
>samme som det at give hende en oplevelse

døde ting ??????? john lennons : Imagin ? albert Camus : faldet , se
direktors cut af dommedag nu .. læse joseph conrads orginal udgave
......tingen er sgu ikke døde kun de hjerner der ikke forstår at bruge
dem¨
MvH
Bo

Fra : Tom

Dato : 17-08-01 15:23

> den er da ok - men i sin mangel på orginalitet ville jeg nok i
> kvindens sted ville jeg nok føle mig inflateret til en midelmådig
> kliche

Lyder som om du aldrig har prøvet at give blomster til en pige

> [...]
> park - for helved mennesker æd det her liv råt nyd dte når
> lejligheden byder sig - men lad for guds skyld være med at spille

Jeg fatter ikke en meter af hvad du siger her.

> nahh hun lød lidt mere neuanceret ind som sådan

Det er nok de færreste forhold der kan baseres på sex alene.

> [...]
> direktors cut af dommedag nu .. læse joseph conrads orginal udgave
> .....tingen er sgu ikke døde kun de hjerner der ikke forstår at bruge

Tja med fantasi kan man måske synes at ting som bøger og CD'er lever.
Så kan man fylde kærestens reol med bøger og CD'er og se hvilken lykke man
får ved det. Bruger man tid på at (op)leve med sin kæreste så har jeg
erfaret at man får det godt sammen.

Tom

Fra : Tomas O.

Dato : 16-08-01 19:44

"Flemming Hansen" <unlimited@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:FQTe7.586$rg1.24736@news000.worldonline.dk...

Jeg ville købe en ordentlig røvful levende lys. Have dem tændt
overalt i huset, ingen elpærer! Dække op til en intim middag med
god mad og så lade tingene ske

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 16-08-01 20:20

On Thu, 16 Aug 2001 19:55:54 +0200, "Flemming Hansen"
<unlimited@get2net.dk> wrote:

>det varede ikke lang tid, før jeg rendte ind i en kanon sød pige...Som jeg
>faktisk er gået hen og blevet lidt forelsket i.

de var du da heldig

>Min kæreste kommer hjem fra ferie lørdag eftermiddag....Efter 14 dage...Og
>så synes jeg det var på plads med en lille gave....Men hvad....
>Der er her i kommer ind i billedet....Hvad skal hun have ??

tjaa du kender hende well bedst - jeg vil sige 2 primer biograf
biletter til en film hun vil synets var spænende 4 røde roser en go
bog en cd med ricky lee jones ( anden eller 3 udgivelse ) en kvalitets
pisk hånd jern en retur bilet til Herning - så hun altid ved der
findes der er noget der er værre ind det hun end måtte komme i af
situationer - hvad ved jeg ?

> [...]
>sæt håndjern pænt pakket ind på hendes hovedpude. Det var en succes og en
>lille uge efter blev det udvidet med et sæt mere.....

køb nogen kroge og reb

> [...]
>fortalte mig hvor god den var....Damn de sidste 13½ dage er gået langsomt.

forståes

>Pigen er overhovedet ikke bange for at eksperimentere med sex, og flytte
>grænser (specielt mine) sker næsten hver gang vi har se, indtil videre...

jamen så må du jo bare følge med hvis hun kan holde til det så er
det sgu fedt med en go gang brutal sex men lær hendes signaler at
kende - smeltet sterin i skridtet er skide go selv om den er måske
mere passiv ind at pulle hende bag bundet ud af et vindu fra 8 sal

>Men er der ikke en herinde der har en ide til hvad jeg kan finde på til
>lørdag når hun kommer hjem igen ??

ja nu har jeg jo kommet med lidt hænd af vejen igenem nærværene
men du kender hende jo bedst
MvH
Bo

Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 16-08-01 21:58

Flemming Hansen <unlimited@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:FQTe7.586$rg1.24736@news000.worldonline.dk...
> Hejsa
>
> Jeg sidder med et lille "problem".....Selv om det ikke er noget egentligt
> problem, men jeg ville gerne finde på noget helt specielt...

Hej Flemming
Hvis du siger hun er en pige der vil flytte lidt grænser, hvad så med at
skaffe et filmkamera og lave jeres helt egen frække film. Eventuelt med
temaet :pigens forkælelse.
Hvis jeg modtog den "gave" ville jeg blive godt tændt *S*.

Held og lykke og hav en god aften/nat.

Hilsen Tina

Fra : Sott

Dato : 16-08-01 22:04

Halløj Flemming :0)

"Flemming Hansen" <unlimited@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sidder med et lille "problem".....Selv om det ikke er noget egentligt
> problem, men jeg ville gerne finde på noget helt specielt...

Jeg sidder lige og kommer til at tænke på noget,
som jeg ville blive vildt glad for at "få".

Sådan en "forkælelses-dag", hvor jeg f.eks. kommer
hen og får massage (proffesionelt) og plukket øjenbrynene
og lagt makeup. Og så at skulle ud med kæresten bagefter
og spise en dejlig middag og evt. gå en tur i biografen og se
en lidt anderledes film - for til sidst at slentre hjemad i en af
disse dejlige hede sommeraftener og elske blidt og inderligt...
og så falde i søvn med hinanden så dejligt tæt ved.

Orv - hvor ville jeg føle mig forkælet og værdsat.
Jeg ville elske det, måske især det med at blive
plejet og gjort smuk - forud for vores møde, så
jeg rigtigt ville føle mig smuk og lækker.

Men det er jo ikke helt billigt *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 16-08-01 22:32

> [...]

> grænser (specielt mine) sker næsten hver gang vi har se, indtil videre...

Jeg har læst alle de andre "gode" forslag, men pas nu på, at det ikke
udelukkende kommer til at handle om sex. Hvad med at købe et smykke, en
halskæde, armbånd eller sølvring til hende.
--
hilsen claus