SSH problem
Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-08-01 19:44

Hola!

Jeg har behov for at overføre nogle filer til en SSHD...

Har også fået gang i en SSH-pakke for OS/2
(SSH Version 1.2.30 [i386-pc-os2_emx], protocol version 1.5.)

Og det hele går da også fint indtil...indikatoren viser 100% overført,
hvorefter den "hænger"...hvilket resulterer i at det er et ufuldstændigt
arkiv der er blevet overført (eller næsten overført)...

til for eksempelvis at overføre MakeDocJ.zip til SSH serveren (Subdir
Spock til bruger-roddiret) benytter jeg:

scp.exe -v MakeDocJ.zip flywheel@ramtops.net:Spock/

Hvilket jo burde være nok til at overføre filen...

Nogen ideer ???

Nå-ja jeg benytter WSEB uden fixpacks...

Live long and prosper...