benchmarking af ADSL
Fra : LKG

Dato : 16-08-01 16:59

Hej alle

Jeg har engang for længe siden, set et indlæg om nogen sider, hvor man kunne
måle sin aktuelle dovnload og uploadhastighed. Er der nogen, der kan huske
dem?

lene@gerion.dk

Lene K. Gerion
NY EMAIL:
lene@gerion.dk
http://www.gerion.dk

Fra : Biffer

Dato : 16-08-01 18:00

Hej Lene
Prøv www.dslreports.com hvor du også finder en
masse andre gode ting.

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-08-01 18:32

LKG skrev i meddelelsen <3b7bec28$0$20926$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
kunne
>måle sin aktuelle dovnload og uploadhastighed. Er der nogen, der kan huske

Prøv at installere DUMeter fra dumeter.com det virker fint.
Så sæt den til at hente med alt hvad den kan, start programmets "stopwatch"
og lad den tælle, f.eks. 10 minutter, så regner den også gennemsnitsfarten
ud..

--
Anders Houmark

Fra : Caspar Møller

Dato : 16-08-01 18:51

> Jeg har engang for længe siden, set et indlæg om nogen sider, hvor man
kunne
> måle sin aktuelle dovnload og uploadhastighed. Er der nogen, der kan huske
> dem?

http://www.cable-modem.net/features/oct99/speed.html

Mvh Caspar

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-08-01 09:56

Caspar Møller skrev i meddelelsen <9lh16k$5al$1@sunsite.dk>...
>kunne
>
>http://www.cable-modem.net/features/oct99/speed.html

Dette er ikke ment som et personligt angreb, men man kan altså bare ikke
bruge sådan en side til en fløjtende fis!
jeg testede 2 gange, begge gange hentede den med 48KB/S - flot når jeg ved
jeg kan hente med over 100KB/S på min 1mbit linie..

--
Anders Houmark