wvdail, sonofon og HSD. Conf fil?
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 16-08-01 12:28

Jeg har siddet og ville få min sonofon mobil til at gå på
nettet... Jeg har en nokia 6210, datakabel og highspeed på mit
sim-kort. Men jeg kan dæleme ikke få det til at virke... hvis jeg
bruger flg. wvdial.conf:

[Dialer Defaults]
Modem = /dev/ttyS0
Baud = 115200
Init1 = ATZ
Phone = 040900090
Username = 12345678
Password = xxxxxxx

Så ringer den op, men kommer med flg. fejl:
CONNECT 9600
--> Carrier detected. Waiting for prompt.
Returning not ok!!

Hvis jeg sætter en
Init2 = at+cbst=81,0,1;+chsn=6,0,0,12
så kommer den med treklang... det er den initstring jeg af en bekendt
har fået, og jeg mener at det fint virker fra min palm pilot via
IR...

Hvis der er nogen der kan hjælpe med at få min tlf. på nettet ville
det være skønt. Selvfølgelig helst med highspeed data, men anything
will do.

Jeg køre progeny med wvdial-1.41

Mvh
Thomas

--
/"\ | Human Knowledge Belongs To The World
\ / | -- Milo Hoffman in "AntiTrust"