Billeder og adresser på store fisk!!!
Fra : Woody

Dato : 15-08-01 20:33

Jeg ville sende print af alle 4 sider af den brochure om store
catfish., Nu har jeg imidlertid fundet ud af at det mås man ikke her
i gruppen.
Hvis I derfor vil se billederne kan I skrive på min e-mailadresse så
sender jeg dem. Det er vist noget med noget binært, men det er langt
væk fra mig.

Billederne viser catfish omkring 2 meter lange og nogen pæne karper
eller lignende fisk jeg ikke har navnene på.

Her må jeg indskyde at man bare selv kan rejse derned og begynde,
dernede finder man uden tvivl andre fiskere der er lige så flinke som
ham hollænderen jeg talte med.

Campingpladsen hedder:

Camping "Les Peupliers"
au Port De Fleurville
01190 Pont de Vaux
France
Tel/Fax 03 85 30 33 65

Ejerinden er hollandsk og taler tysk og engelsk.

På Hovedvejen mellem Lyon og Dijon, N6, ikke motorvejen, er det ca.13
km nord for Macon,. Ved en lille by FLEURVILLE kører man østpå over
broen Pont De Vaux ind på vejen D 993 A så kan man ikke undgå at se
campingpladsen.

Det var et prima sted selv om jeg ikke var rigtigt udstyret med min
fluestang!!!!!!

mvh Woody

Fra : Leif

Dato : 15-08-01 21:04

Du kan også sende dem til dk.binaer som se alm. mail lige som din her og
vedhæft (attache) billeder som filer.
Send også lige en ny mail hertil og fortæl hvilken overskrift (subjekt) de
findes under.

dk.binaer er lige netop til dette formål.

Med spændt hilsen
Leif

Fra : Woody

Dato : 15-08-01 22:04

On Wed, 15 Aug 2001 22:04:09 +0200, "Leif" <None@tele.mail.com> wrote:

> [...]
>findes under.
>
>dk.binaer er lige netop til dette formål.

Jamen jeg kan ikke finde dk.binaer i min liste over groups.
Jeg sender billederne til dig på email i stedet. Hvad kan jeg ellers
gøre??

Jeg forstod at hollænderene slap fiskene løs igen, og at de var
tossede på nogen tyskere som tilbød at købe fisken for 100 franc eller
dm.

mvh Woody

Fra : Leif

Dato : 16-08-01 18:40

ok. drlykkes@mail.dk

dk.b findes på tdc's servere: jeg benytter lige nu vip01.news.tele.dk

Fra : -= GudeN =-

Dato : 20-08-01 16:28

simons@pc.dk
vil også se billeder :)