layer i tabel
Fra : Tine Müller

Dato : 15-08-01 17:07

Jeg har altid hørt, at man ikke kan lave et layer i en tabel.

Min lærer i javascript påstod, at det kunne man godt, men fik dog aldrig tid
til at vise mig det, selv om jeg meget gerne ville se dette. Jeg vil meget
gerne høre jeres mening.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Marc Eley

Dato : 15-08-01 19:14

in article 9le6mr$2ivh$1@news.cybercity.dk, Tine Müller at tinem@email.dk
wrote on 15/08/01 6:06 PM:

> [...]
> til at vise mig det, selv om jeg meget gerne ville se dette. Jeg vil meget

Hvad er det du vil lave med det?

Er det Netscapes <layer>-tag du snakker om eller et <div>, som du vil ændre
attributter på via Javascript?

--
/marc eley

http://www.grandissue.com

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 16-08-01 16:52

Davs

"Tine Müller" <tinem@email.dk> wrote in message
> [...]
tid
> til at vise mig det, selv om jeg meget gerne ville se dette. Jeg vil meget

Det kan man godt (i hvert fald i Internet Explorer) - men jeg ved ikke hvor
anvendeligt det er :)

background: cyan;">
red;">hejsa, jeg er et lag</div></td>

Mvh. Thomas

Fra : Rune Glerup

Dato : 17-08-01 13:47

tinem@email.dk skrev:

> Jeg har altid hørt, at man ikke kan lave et layer i en tabel.

Det kan man sagtens. Jeg bruger det en gang imellem, når jeg vil lave
noget lidt avanceret layout med simpel kode. Det har dog ikke rigtigt
noget med clientside-scripting at gøre.

Hilsen.

Rune

--
Raymond14 [1] handler om DHTML; hvordan man laver det, og hvorfor det er
noget skidt. Så er der også lidt om software til Windows samt andre