PowerPoint
Fra : Finn Jensen

Dato : 15-08-01 13:52

Hej,

Når man har lavet en præsentation i PowerPoint kan man så gemme den
således at folk uden Office og PowerPoint kan se den??

Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Fiskeren

Dato : 15-08-01 19:25

Ja, det tror jeg nok man kan - både med Access og PowerPoint - men det
kræver vist et særligt compileringsmodul, som der skal betales særskilt for.

mvh
Niels

Fra : Finn Jensen

Dato : 15-08-01 19:31

On Wed, 15 Aug 2001 20:25:15 +0200, "Fiskeren" <nielsj@post.tele.dk>
wrote:

>Ja, det tror jeg nok man kan - både med Access og PowerPoint - men det
>kræver vist et særligt compileringsmodul, som der skal betales særskilt for.

OK, Corel har noget i deres office pakke som kan lave en selvkørende
fil. Jeg troede at MS office kunne ligeså.

Mon der er noget at finde hos MS om emnet??

Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Finn Jensen

Dato : 15-08-01 19:51

wrote:

>Ja, det tror jeg nok man kan - både med Access og PowerPoint - men det
>kræver vist et særligt compileringsmodul, som der skal betales særskilt for.

Jo i PowerPoint er der en funktion som hedder Rejsepræsentation og her
man kan lave en fil som kan køre uden PP.

Ang. Access så syntes jeg at jeg har hørt noget om en runtime fil som
skulle få access databaser til at virke??

Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : pre

Dato : 16-08-01 19:01