Apache og index.php
Fra : sevdax

Dato : 14-01-01 18:45

Hi!

Jeg har lavet apache, php4 og mySQL so det virker sammen.
Nu har jeg lille problem. Apache åbner index.html i stedet for index.php
og jeg kan ikke finde ud hvordan man laver det. Hvordan gør man det?

tak

mvh
sevdax

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 14-01-01 19:02

On Sun, 14 Jan 2001 18:44:53 +0100, sevdax <sevdax@pc.dk> wrote:

> [...]
>Nu har jeg lille problem. Apache åbner index.html i stedet for index.php
>og jeg kan ikke finde ud hvordan man laver det. Hvordan gør man det?

Lav en fil i din mappe ved navn ".htaccess" og smid flg. i den:
DirectoryIndex index.php

eller ret linien DirectoryIndex i httpd.conf filen.

--
Thomas L. Jørgensen.
lojmann@lojmann.dk

ICQ#23387691

Fra : sevdax

Dato : 14-01-01 19:46

Thomas Løjmann Jørgensen wrote:

> On Sun, 14 Jan 2001 18:44:53 +0100, sevdax <sevdax@pc.dk> wrote:

> Lav en fil i din mappe ved navn ".htaccess" og smid flg. i den:
> DirectoryIndex index.php
>
> eller ret linien DirectoryIndex i httpd.conf filen.

Tak, det virker

mvh

sevdax.dyndns.dk