RE: <no subject> (Linux server)
Fra : "Søren Lauge Gellert~

Dato : 14-01-01 18:31

Ja, jeg har. Alt er slået fra

mvh /Søren

wojci wrote:

> Har du kikket på 'power management' i din bios ?
> Er f.eks. suspend efter 10 min slået til ? Hvis ja så slå den fra :)
> --
>
> /wojci
>
> wojci at wojci dot dk

Søren Lauge Gellert, Cand. Mag.

Mail: Telefon: E-mail:
Thunøgade 56 86193158 soeren.gellert@forum.dk
8000 Århus C

--
Posted from IDENT:postfix@postfix1.forum.dk [195.249.237.205]

Fra : Søren Lauge Gellert

Dato : 15-01-01 18:36

Jeg kan nu specificere det lidt nærmere. Tilsyneladende er det udelukkende
Samba, der er problemet, da problemet også findes, selv om jeg kan telnette
til min printerserver. Når jeg laver en "smbclient -L 'printerserver' -N"
finder den fint alle tilstedeværende computere. Det er omvendt, der er
probs. Og det er især et problem, da jeg har sat den op som WINS-server:
Dermed er hele netværket usynligt, så længe den bekvemmer sig til at loppen
den...

/mvh Søren Gellert

PS: Undskyld de mange gange, mit tidligere indlæg kom ind. Jeg fik en
fejlmeddelselse om, at det ikke var blevet sendt. Men det var det...

""Søren Lauge Gellert"" <soeren.gellert@ofir.dk> skrev i en meddelelse
Ja, jeg har. Alt er slået fra

mvh /Søren