GetChunk [VB6]
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 15-08-01 08:44

Gode Fæller,

I en app, som bruger Inet-controllen til at hente .HTM-sider med ved hjælp
af GetChunk-metoden, får jeg en 'Out of memory'-fejl, når jeg afvikler på
Win98, men ikke under Win2K.

Er her noget, jeg ikke er opmærksom på?

Jeg uvikler på en Win2K-installation, hvor app'en kører fint både i VB og
som .exe, men på (en langt bedre udstyret) Win98-maskine får jeg som sagt
Out of Memory. For hver GetChunk(1024, icString) lægger jeg data i en
streng-variable, og det ser ud som om, den får 'for mange data'.

Men hvoff' kun under Win98 - de to maskiner kører på samme netværk og henter
de samme .HTM-sider...

Nogen bud? Man takker på forhånd

Jens Vestergaard
www.railsoft.dk