Småproblemer med KDE2 i MD72
Fra : Ventura

Dato : 13-01-01 22:47

Hej!

Efter at have fået et elendigt indtryk af Rødhætte 7 har jeg nu hentet og
installeret Mandrake 7.2 - og hold kæft hvor er det flot! Alt virker og jeg
er kommet "linux-verdenen" et skrit nærmere!

Jeg har bare et problem.. Når jeg trykker Logout i KDE2 sker der ikke en
skid, den vender bare tilbage til "skrivebordet"... Er der nogen der har
haft samme problem.. For at skifte bruger bliver jeg nødt til at starte en
terminal og taste reboot, hvilket er ret uhensigtsmæssigt..

Tak!

Niels Skovmand..

Fra : Tommy

Dato : 14-01-01 01:21

Ventura wrote:

> [...]
> haft samme problem.. For at skifte bruger bliver jeg nødt til at starte en
> terminal og taste reboot, hvilket er ret uhensigtsmæssigt..

hvad sker der hvis du bruger crtl+alt+backspace...

Regards http://coolscreen.dk
-A hunting free space in Penguins world-

Fra : sevdax

Dato : 14-01-01 17:04

Ventura wrote:

> [...]
> haft samme problem.. For at skifte bruger bliver jeg nødt til at starte en
> terminal og taste reboot, hvilket er ret uhensigtsmæssigt..

comp.windows.x.kde post fra 2001.01-07 - 19:53
My solutions to the KDE2 logout problem

mvh
sevdax