HP omnibook XP3 godt eller skidt ???
Fra : PsHdO

Dato : 14-08-01 18:51

Hej.

Jeg har på arbejdet fået en HP omnibook 850Mhz for ca 5 uger siden.
Den fungerede fint, og kørte 100 % stabilt, indtil idag da min COM-port
brændte af, helt af sig selv.

I dag havde jeg en adapter tilsluttet porten, og det fungerede fint som det
plejer, men da jeg så på et tidspunkt havde været væk fra maskinen i ca. 10
minuter, var porten død.
Adapteren fungere stadig som den skal, på andre maskiner.
Det bekymre mig lidt da det er meget vigtigt for mig at have en com-port i
min pc, så mon det er et almindeligt problem for denne type maskine, eller
er det mon et "henneligt uheld"

Jeg høre da også gerne andet ris og ros om HP´en.
Recovery CD´erne fungerede 100%.....
Og at HP sendte en DHL ud med en papkasse for at hente maskinen syntes jeg
også var ret ok....

Mvh.
Peter

Fra : Wass up

Dato : 14-08-01 20:33

"PsHdO" <pshdo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Recovery CD´erne fungerede 100%.....
> Og at HP sendte en DHL ud med en papkasse for at hente maskinen syntes jeg

Jaaa det er ikke så slemt at få hjælp...jeg skal nok holde HP i ørene, de
har det med at haste tingene lidt for hurtigt igennem der nede..du ringer
bare samme sted hen som tidliger idag og giver mig dit log nummer.
Og som tidliger sagt du er den første jeg har set med fejl på Comporten, men
jeg tjekker lige vores rep log så kan jeg fortælle hvilke fejl vi har haft
på dem.
MVH og alt det der

Fra : PsHdO

Dato : 14-08-01 21:13

Hej gruppe.

Lige for at gøre det lidt mere korrekt.

Jeg har ikke selv haft noget at klage over ang. min HP, og har da også
indtil nu været meget glad for den.

Grunden til at jeg søger ris og ros i mit indlæg er at der er et par stykker
mere, der står for at skulle udskifte deres maskiner, og så er det jo altid
godt at høre om andres erfaringer.
(Da mine egne erfaringer bygger jo kun på 5-6 uger med produktet)

Mvh.
Peter