Reg nøgle
Fra : Peter Jespersen

Dato : 14-08-01 18:26

Har lige fået en invoice, med en reg nøgle til eCS fra mensys.nl!
Nu begynder det snart at klø gevaldigt i fingrene

Live long and prosper...

Fra : Knud Berggreen

Dato : 14-08-01 19:04

In <3B795F2A.4040509@retel.dk>, on 08/14/2001
at 06:26 PM, Peter Jespersen <flywheel@retel.dk> said:

>Har lige fået en invoice, med en reg nøgle til eCS fra mensys.nl! Nu
>begynder det snart at klø gevaldigt i fingrene

Hvorfor får du en regnøgle?

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og det andre sider på sitet er også ganske tankevækkende....

Fra : Peter Jespersen

Dato : 14-08-01 20:10

Knud Berggreen wrote:

> Hvorfor får du en regnøgle?

No idea! lidt besynderligt...siden jeg jo ikke købte direkte af dem...

Følgende står øverst:
"This is an automatically sent copy of an invoice generated today. The
actual invoice will follow."

Live long and prosper...

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 15-08-01 16:28

On Tue, 14 Aug 2001 17:26:02, Peter Jespersen <flywheel@retel.dk> wrote:

>Har lige fået en invoice, med en reg nøgle til eCS fra mensys.nl!

Nu fik jeg også en. ))

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)

Fra : Knud Berggreen

Dato : 15-08-01 19:57

In <fdOddlWBQ7G9-pn2-QOeKrBd73TF2@localhost>, on 08/15/2001
at 03:28 PM, torsten.balle.koefoed@somewhere.dk said:

>Nu fik jeg også en. ))

Er det også en faktura? Hvorfor får I fakturaer????? Skal I betale
noget?????????

/Knud

Fra : Peter Jespersen

Dato : 15-08-01 22:41

Knud Berggreen wrote:

> Er det også en faktura?

>Hvorfor får I fakturaer?????
>Skal I betale noget?????????

nej.....der er nuller hele vejen ned...
Men det ser ud til at de har vist kun sendt det for nøglens skyld (Det
ser ud til at være med faktura'en at man får nøglerne hos Mensys).

Der står at det er en automatisk genereret kopi og at den rigtige vil
følge...

Havde så troet at de ville sende nøglen med Berggreen som mellemstation.
Men hvis det kun er os to der har fået, skyldes det måske en fejl!

Live long and prosper...

Fra : The Amazing Grace

Dato : 15-08-01 23:33

Peter Jespersen wrote:

> Havde så troet at de ville sende nøglen med Berggreen som mellemstation.
> Men hvis det kun er os to der har fået, skyldes det måske en fejl!

Jeg har også lige fået nøgle tilsendt fra Mensys...

Mads Hansen

--
It is interesting to note that before the advent of Microsoft Windows,
"GPF" was better known for its usage in plumbing: Gallons Per Flush.

Fra : Allan

Dato : 15-08-01 23:43

On Wed, 15 Aug 2001 21:40:44, Peter Jespersen <flywheel@retel.dk> wrote:

> nej.....der er nuller hele vejen ned...
> Men det ser ud til at de har vist kun sendt det for nøglens skyld (Det
> ser ud til at være med faktura'en at man får nøglerne hos Mensys).

Ja, du skal jo bruge nøglen til at installere produktet.

> Havde så troet at de ville sende nøglen med Berggreen som mellemstation.
> Men hvis det kun er os to der har fået, skyldes det måske en fejl!

De har vel sendt dig emails tidligere, hvoraf det fremgik, at du skulle registrere
produktet hos dem - og checke at adresser osv var korrekt.
Det har jeg da i hvert fald fået - og osse den seneste med reg-nøglen.
Så vidt jeg har hørt følger den dog osse med på papir i pakken.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-08-01 08:08

Allan wrote:

> [...]
> Det har jeg da i hvert fald fået - og osse den seneste med reg-nøglen.
> Så vidt jeg har hørt følger den dog osse med på papir i pakken.

Hvis det er ligesom med P1 står den på faktura'en i pakken (Som de også
skriver)...Det betyder jo så at de er ved at tage sig sammen til at
forsyne os i dette lille land med dette vidunder (An open mind

live long and prosper...

Fra : Knud Berggreen

Dato : 16-08-01 22:31

In <3B7AEC5C.9070406@retel.dk>, on 08/15/2001
at 10:40 PM, Peter Jespersen <flywheel@retel.dk> said:

>Havde så troet at de ville sende nøglen med Berggreen som mellemstation.
>Men hvis det kun er os to der har fået, skyldes det måske en fejl!

Nej, det er godt nok. De har ikke noteret hvilke forhandlere der har solgt
de enkelte serienumre. GA'en vil - hvis man har fået en preview og
registreret denne - komme direkte fra Mensys.

/Knud