/ Forside / Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet multimedie
#NavnPoint
refi 19159
Klaudi 13515
severino 5400
pallebhan.. 4553
molokyle 4203
o.v.n. 3762
tedd 3707
bentjuul 3670
transor 2817
10  miritdk 2644
Ray Tracing
Fra : weaxler


Dato : 14-08-01 12:17

Ved ikke om det er den rette gruppe, men jeg prøver alligevel...

Er der nogle som har en link eller en pdf med en forklaring af de basale ray
tracing udregninger.

Det må gerne indeholde noget med hvordan farven i et pixel bestemmes.
Hvordan man recursivt beregner farven i et pixel, hvis lyset reflektere og
rammer flere objekter.

Endvidere er jeg interesseret i basale Polygon rendering teknikker, dvs. en
beskrivelse af hvordan det fungerer basale, og noget med hvilke beregninger
som foretages i de forskellige spaces...

m.v.h

weaxler



 
 
Anders Ravn (14-08-2001)
Kommentar
Fra : Anders Ravn


Dato : 14-08-01 12:20

Måske kan du finde noget på www.whatis.com

/Anders
"weaxler" <weaxler@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
news:9lb1bh$61l$1@sunsite.dk...
> Ved ikke om det er den rette gruppe, men jeg prøver alligevel...
>
> Er der nogle som har en link eller en pdf med en forklaring af de basale
ray
> tracing udregninger.
>
> Det må gerne indeholde noget med hvordan farven i et pixel bestemmes.
> Hvordan man recursivt beregner farven i et pixel, hvis lyset reflektere og
> rammer flere objekter.
>
> Endvidere er jeg interesseret i basale Polygon rendering teknikker, dvs.
en
> beskrivelse af hvordan det fungerer basale, og noget med hvilke
beregninger
> som foretages i de forskellige spaces...
>
> m.v.h
>
> weaxler
>
>



stefan mylleager (15-08-2001)
Kommentar
Fra : stefan mylleager


Dato : 15-08-01 13:07

http://www.geocities.com/jamisbuck/raytracing.html
(jeg kan anbefale www.google.com)

Og ellers står der noget i det nye eksemplar af hugi:
http://www.schuelerzeitung.at/hugi/archive/hugi23.zip

-stefan


weaxler wrote:

> Ved ikke om det er den rette gruppe, men jeg prøver alligevel...
>
> Er der nogle som har en link eller en pdf med en forklaring af de basale ray
> tracing udregninger.
>
> Det må gerne indeholde noget med hvordan farven i et pixel bestemmes.
> Hvordan man recursivt beregner farven i et pixel, hvis lyset reflektere og
> rammer flere objekter.
>
> Endvidere er jeg interesseret i basale Polygon rendering teknikker, dvs. en
> beskrivelse af hvordan det fungerer basale, og noget med hvilke beregninger
> som foretages i de forskellige spaces...
>
> m.v.h
>
> weaxler
>
>
>


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste