Offline nyhedslæsning i communicator 4.73?
Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-01-01 13:53

Hej
Hvordan er det nu lige at man kan læse nyheder offline i NS Communicator
4.73? Jeg har ikke kunnet finde noget om det andetsteds

--
mvh Jes Vestervang - http://the.subnet.dk - ICQ#21146256
Mandrake 7.1

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 10-01-01 17:59

Jes V skrev:

> Hvordan er det nu lige at man kan læse nyheder offline i NS
> Communicator 4.73?

Man sætter én aller anden lokal newscache op, fx leafnode eller noffle,
og bruger localhost som NNTP-server i Netscape.

// Klaus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-01-01 23:09

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> wrote in message

> Man sætter én aller anden lokal newscache op, fx leafnode eller noffle,
> og bruger localhost som NNTP-server i Netscape.

Det lyder da sådan lidt svært, er det det? Er der ikke en nemmere måde?

--
mvh Jes Vestervang - ICQ#21146256
http://the.subnet.dk - http://mini.gixxer.com

Fra : Dennis Skærup Højlun~

Dato : 10-01-01 23:20

Jes Vestervang wrote:

>Det lyder da sådan lidt svært, er det det?

Leafnode er ufattelig let. Følg vejledningen, og du er flyvende!

--
Dennis Skærup Højlund Andersen (http://dennisandersen.dk)

Har du besøgt FDF Hobro for nyligt? http://fdfhobro.net

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 10-01-01 23:44

Jes V skrev:

> Det lyder da sådan lidt svært, er det det?

Nej, det er vældig let. Tricket er at man får cachen til at abonnere
på de newsgroups man gerne vil holde, og så sætter man sin newsreader
til at abonnere på grupperne hos cachen. Det er der ingen ben i.

> Er der ikke en nemmere måde?

Nej, så bliver det for kompliceret.

Hvilken distro bruger du? Hvis du er så heldig at køre Debian, er du
oppe at køre efter en "apt-get install noffle" + en omkonfigurering af
Netscape.

// Klaus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-01-01 00:46

> [...]
> på de newsgroups man gerne vil holde, og så sætter man sin newsreader
> til at abonnere på grupperne hos cachen. Det er der ingen ben i.

Hehe, ok

> Hvilken distro bruger du? Hvis du er så heldig at køre Debian, er du
> oppe at køre efter en "apt-get install noffle" + en omkonfigurering af
> Netscape.

Jeg bruger Mandrake 7.1, men jeg opgraderer den nok snart til 7.2

Fra : Ole Lundsgaard

Dato : 11-01-01 09:33

Jes Vestervang wrote:

> [...]
> Hvordan er det nu lige at man kan læse nyheder offline i NS Communicator
> 4.73? Jeg har ikke kunnet finde noget om det andetsteds

Du vælger File - Offline - Syncronize.........så vil dine news blive
downloadet og du kan læse dem offline.
--
Med venlig hilsen/regards

Ole Lundsgaard