Rene ord for pengene
Fra : Nikolaj Aarestrup Hv~

Dato : 13-08-01 23:55

For ets tykke tid siden var der et emne om unlockning af mobiler i Rene ord
for pengene, men hvor var det at manden fandt en link til så billige
telefoner?

Mvh
Nikolaj

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 14-08-01 07:36

Nikolaj Aarestrup Hviid skrev:

> For ets tykke tid siden var der et emne om unlockning af mobiler i Rene
> ord for pengene, men hvor var det at manden fandt en link til så
> billige telefoner?

www.mobilpriser.nu

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Kim

Dato : 14-08-01 09:20

De billigste telefoner er som regel telefoner der købes med Debitel
abonnement, disse har nemlig høj skemaprovision, dvs tilskud til
forhandlerne.

mvh.

Kim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-08-01 10:02

Kim skrev:

>De billigste telefoner er som regel telefoner der købes med Debitel
>abonnement, disse har nemlig høj skemaprovision, dvs tilskud til
>forhandlerne.

Ja, men man skal huske at regne på det...

En telefon man betale 99,- for ved kassen kan godt være dyrere end en
man betaler 499,- for.

Eksempel 1:
Telefon 99,-
Oprettelse 99,-
Abonnement pr. måned 99,- (skal ganges med 6 mdr.)
IALT: 792,-

Eksempel 2:
Telefon 499,-
Oprettelse 0,-
Abonnement pr. måned 25,- (skal ganges med 6 mdr.)
IALT: 649,-

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.