jeg er nørd til det her, men søger et NEMT~
Fra : Spirr@vip

Dato : 13-08-01 22:45

Jeg skal lave en hjemmeside hvor jeg skal have sat et discussions forum op,
det skal være meget simpelt og meget gerne på dansk, da jeg ikke selv skal
administrerer det, og dem der skal ikke er de "kolgeste" mennesker på denne
klode (ikke fordi jeg selv er nogen haj, men tror i har fattet pointen)
Plain & Simple..

jeg har følgende til rådighed

Eget domæne
Ubegrænset trafik
20 MB diskplads
Fuld adgang til CGI / Perl
Support for PHP3 (kan ikke kombineres med FP Extensions)
Fuld adgang til MySql Database (max. 10 MB) (kan ikke kombineres med FP
Extensions)
Support for: XSSI, JAVA, Shockwave, HTTP/1.1
Support for: RealAudio/RealVideo HTTP-streaming
Fri adgang til extended-logfil (realtime)
1 FTP-adgang
Microsoft FrontPage2000 Extensions (hvis ønsket)
10 email-konti (POP3/IMAP4)
Ubegrænset antal e-mail adresser (alias)
Ubegrænset videresending
Autoresponder og ferienotifikation
Mulighed for læsning og afsending af e-mail gennem browser
Realtime administration af e-mail adresser, videresending m.m.
Gratis e-mail support

men som sagt jeg har ingen forstand på den slags, så om det skal være CGI
eller hvad, det håber jeg på at nogle kan hjælpe mig med...?
(og meget gerne en grundig beskrivelse af opsætningen af det?

med venlig hilsen

- Rico
(icq: 91943424)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SÅ SKAL DE STOPPES !!!!!
www.stopcopydan.dk
GIV DIN STEMME PÅ OVENSTÅENDE ADRESSE
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Andreas Haugstrup - ~

Dato : 13-08-01 23:35

Spirr@vip skrev i meddelelsen <9l9hj9$19ag$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>klode (ikke fordi jeg selv er nogen haj, men tror i har fattet pointen)

Der er altid Phorum som kan findes på:

http://phorum.org

Du kan hente en Dansk sprog-fil på siden også. Jeg har aldrig selv sat
phorum op så der kan jeg ikke hjælpe dig.

Hvis det skal være CGI kan jeg anbefale sig Ikonboard:

http://ikonboard.com

Det er godt nok på Engelsk, men meget let at sætte op.

Mvh,
Andreas
----
http://solitude.dk

Fra : Spirr@vip

Dato : 13-08-01 23:55

Takker & Bukker, jeg vil kigge på det!

- Rico

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 14-08-01 16:55

"Spirr@vip" <spirr@vip.cybercity.dk> wrote in message
> administrerer det, og dem der skal ikke er de "kolgeste" mennesker på
denne

Til gengæld kan de måske stave til "klogeste" ?

Fra : Spirr@vip

Dato : 15-08-01 21:10

måske gik det lige lovlig stærkt!!! hehehe beklager MEGET at det kunne støde
dig "Uffe Kousgaard"

Fra : Martin F

Dato : 17-08-01 08:42

YaBB forum satte jeg op på 20 minutter.
Du kan se et på www.htmltips.dk der også har oversat et par af sprogfilerne
til dansk.
Den danske sprogfil kan du spørge support@htmltips.dk om du må få, den er så
ny at den ikke ligger til download endnu på http://yabb.xnull.com/ hvor du
kan få det forum.
Dette forum har kun brug for Perl og cgi/pl filer. (forumet findes i 2
versioner).
Martin F