Linie skift i text box
Fra : Anders Lund

Dato : 13-08-01 17:22

Jeg har en text box hvor jeg har multiline = true, men hvordan skifter jeg
linie fra min kode.
Mit gær var:

Text4.Text = inputtal & vbCrLf
Det virker ikke her, men det er jo heller ikke asp.

Anders Lund
webmaster@123grin.dk
Webmaster for GEnet.dk, Jyllands bedste netparty

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 13-08-01 21:09

On Mon, 13 Aug 2001 18:21:45 +0200, "Anders Lund"
<webmaster@123grin.dk> wrote:

> [...]
>Mit gær var:
>
>Text4.Text = inputtal & vbCrLf
>Det virker ikke her, men det er jo heller ikke asp.

Jo, det skulle være helt korrekt det!
Husk at hvis du skal "legge til" tekst i boksen, gjør slik;
Text4.Text = inputtal & vbCrLf
Text4.Text = Text4.Text & neste_inputtal & vbCrLf

--
Snutten
Fjern helge fra mail adressen før du svarer.

Fra : Anders Lund

Dato : 14-08-01 13:14

"Helge Bjørkhaug" <helgesnutten@techie.online.no> skrev i en meddelelse

> Jo, det skulle være helt korrekt det!
> Husk at hvis du skal "legge til" tekst i boksen, gjør slik;
> Text4.Text = inputtal & vbCrLf
> Text4.Text = Text4.Text & neste_inputtal & vbCrLf

Ja jeg glemte senvfølgelig Text4.Text = Text4.Text &
Tak for svaret

Fra : Jesper

Dato : 14-08-01 06:41

Hej Anders.