props med creative lyd og grafikkort
Fra : lovend

Dato : 13-08-01 19:45

Hej ng håber ikke dette er ot

Jeg sidder i det problem at jeg ikke kan finde drivere til mit lydkort:et
creative blaster live platinum ... og mit grafikkort et.creative geforce 256
annihilator til win2000pro
jeg har ellers været inde på deres hjemmeside(creative´s)og har søgt via
google men jeg har ikke fundet noget der virker ... håber virkelig der er
nogle der kan hjælpe

hilsen Lovend

Fra : FeZ

Dato : 13-08-01 20:51

"lovend" <tld1@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> creative blaster live platinum ... og mit grafikkort et.creative geforce

Lydkort:
check www.soundblaster.com her kan du hente
drivere/liveware 3.

Grafikkort:
Du kan bruge Nvidias referencedriver.
www.nvidia.com
Kører selv med version 12.41 med samme kort
som det du har.

--
FeZ