tcpip 4.0 - tcpip 4.1 - Java - hardcrash
Fra : steen bondo

Dato : 13-08-01 19:11

Hi all

tcpip 4.0 + Java = hardcrash

Hvad får OS/2 til at gå totalt på r¢ven i ovennævnte setup, men ikke
med tcpip 4.1..??

Et par eksempler der kunne tricket var begge mine netbanker: Nextbank +
Basisbank.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : steen bondo

Dato : 19-08-01 13:28

following up a message from steen bondo to all:

sb> tcpip 4.0 + Java = hardcrash

sb> Hvad får OS/2 til at gå totalt på r¢ven i ovennævnte setup, men
sb> ikke
sb> med tcpip 4.1..??

Det skyldtes ukorrekt enablede protokoller i <setup.cmd> - et eller
andet sted syntes jeg det er for dårligt at OS'et går så totalt ned pga
denne fejl. Nå, det var igen ERROR0040 der viste sit grimme fjæs.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Allan

Dato : 19-08-01 22:03

On Sun, 19 Aug 2001 12:28:23, sbo@hehe.com (steen bondo) wrote:

> following up a message from steen bondo to all:
>
> sb> tcpip 4.0 + Java = hardcrash

Hvilke versioner af Java snakker du om ?
Er både Java og Tcp/Ip opdateret til sidste fix ?

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.