Flash kabel N3210 ?.
Fra : Brian

Dato : 12-08-01 14:14

Hej NG.
Hvad er der så specielt ved et flash kabel til eks. Nokia 3210 kontra et M/F
bus kabel ?.
Det sidst nævnte kabel kan man jo finde en del "opskrifter" på hvordan det
laves, men det ser derimod ikke ud til at man lige kan finde, diagrammer til
et flasher kabel ?.
Er der en der ligger inde med et diagram på et flash kabel som virker, og
som vil poste det, eller et link ?.

/Brian

Fra : ABL

Dato : 13-08-01 21:51

Hej
Prøv at se her under unlock http://www.gsm-free.com/
Allan

Fra : Brian

Dato : 14-08-01 09:20

> Hej
> Prøv at se her under unlock http://www.gsm-free.com/
> Allan
Jeg må tilstå at jeg ikke kan finde noget om, hvordan man laver et flasher
kabel vha. dit link.
Det eneste jeg kan finde er et link til, hvor man køber det eneste "rigtige"
kabel til at flashe med .

Mvh. Brian

Fra : Brian

Dato : 14-08-01 11:11

Sorry jeg har fundet det !.

Tak for hjælpen

/Brian

Fra : Kim Madsen

Dato : 14-08-01 14:04

hej Brian
hvis du har et diagram til et datakabel til en 5110, eller en adr. hvor det
kan hentes, må du meget gerne sende det for jeg kan ikke finde noget.
Mvh. Kim

Fra : Brian

Dato : 14-08-01 18:51

> hvis du har et diagram til et datakabel til en 5110..............

http://home.wanadoo.nl/melvinweb/nokia/datacable/5110-6110.gif

P.S. jeg har ikke selv prøvet det.

/Brian