pgo optræk
Fra : Ditlev Møller

Dato : 13-08-01 02:40

Hvad skal jeg montere for at få den til at gå på baghjul,altså det vilde
optræk??????????????

Fra : LaLLe

Dato : 13-08-01 18:36

"Ditlev Møller" <dcm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad skal jeg montere for at få den til at gå på baghjul,altså det vilde
> optræk??????????????
en anden scooter.
En PGO kan ikke holde til så vildt optræk!!!!!!!

LaLLe

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 13-08-01 21:37

"LaLLe" <lalle@popme.dk> skrev i en meddelelse

> "Ditlev Møller" <dcm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> en anden scooter.
> En PGO kan ikke holde til så vildt optræk!!!!!!!

Ikke helt rigtigt..
En bekendt har en PGO fra 2000 ! (sølv).
Så vidt jeg ved har han Atehna 47,6 mm Cylinderkit, Malossi Vario og Next
rør.. Han følger med mig i optrækket, og
er ikke ret meget fra at kunne følge mig på toppen !
Og jeg har alligevel en smule mere på ( Polini Corsa, Vario, Kaburator, Leo
ZX, Gearing ).....

/Thomas

Fra : /~-_kTTs_-~\\

Dato : 14-08-01 13:15

"LaLLe" <lalle@popme.dk> skrev i en meddelelse

> "Ditlev Møller" <dcm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> en anden scooter.
> En PGO kan ikke holde til så vildt optræk!!!!!!!

Det er lort i din hals min dreng... Hvis jeg stadig havde min gamle PGO
kunne jeg komme forbi og vise dig det... ½ år med Evo 47,60, 21mm Arreche,
Next, Polini Vario, Polini Evo kobling... Med standard krumbasse... Ikke en
eneste mislyd og den startede HVER gang... Også på elstart..

Og jeg har endnu ikke set en scooter der kan følge med... Det var tider...

- kTTs

Fra : LaLLe

Dato : 14-08-01 22:37

"/~-_kTTs_-~\" <ktts_the_mighty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eneste mislyd og den startede HVER gang... Også på elstart..
>
> Og jeg har endnu ikke set en scooter der kan følge med... Det var tider...
det tror jeg på. men jeg kender også bagsiden af tuning af pgo historien. en
af mine venner havde noget lign, den du taler om. (du skulle vel aldrig bo i
brande eller deromkring for så er det nok den samme) den rykkede også
fuldstændig sindsygt, lige indtil at han mødte politiet og kørte fra dem.
det kunne remmen ikke holde til, og den var så vidt jeg er orienteret,
rimelig ny (dvs lidt slidt) og det kostede en komplet renovering af motoren
da den rem knækkede så der røg stumper ind til krumtappen og alle mulige
andre steder hvor det ikke er godt at have.
jeg vil ihvertfald ikke tune en pgo ret meget. men de kan blive vilde, det
kan de. jeg ved bare ikke hvor lang tid det er!!!!!

LaLLe
stalker@105