Flimrende skærm
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 13-08-01 17:50

Hej,

Her på det sidste er min skærm begyndt at flimre lidt en gang i mellem. Det varer kun ca. 2 sek., når den går det. Der kommer
ligesom nogle streger (vandrette) midt på den, som kører op og ned. Man kan sagtens se hvad der står på skærmen mens den gør det,
men det er skide irriterende. Hvad kan der være galt?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-08-01 18:01

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> wrote in message
> [...]
kan sagtens se hvad der står på skærmen mens den gør det,
> men det er skide irriterende. Hvad kan der være galt?

Hvilket grafikkort har du?

Mit er faktisk også begyndt på det, og ved ikke lige hvad det er... det er
ca. 5-7 cm, øverst i billedet. og som du selv siger, vandrette streger der
kører op og ned. Gør det ca. et par sekunder, og forsvinder så igen.

Fra : Henrik

Dato : 13-08-01 17:59

Er det ikke fordi din mobil tlf. ligger lige op ad skærmen?

M.v.h.

Henrik

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 13-08-01 19:07

> Er det ikke fordi din mobil tlf. ligger lige op ad skærmen?

You know too much! Det går den faktisk... Hvordan hulen har det inflydelse på skærmen? Kan skærmen tage skade af det?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-08-01 19:09

> You know too much! Det går den faktisk... Hvordan hulen har det inflydelse
på skærmen? Kan skærmen tage skade af det?

Nårr, så det var det?

Jo ikke alle ældre skærme er afskærmet... Og mobiltelefoner sender udstråler
et kraftigt magnetfejl.. som så forstyrre skærmens eget magnetfelt...

Men med min skærm, kan jeg nu holde den helt op til, og rundt, og der sker
noget, også ved samtale..