OCX
Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-08-01 12:36

Hej NG
Jeg ved ikke om det er her eller mere internet-relateret NG spørgsmålet
hører hjemme.
Men tager chancen her.

Har integreret den i en html-side.

Jeg har lavet en ocxfil, som køres perfekt på min egen maskine.

Men får at det virker på andres maskiner, skal jeg
registrere ocx-filen og kopiere den ind.

Kan man ikke sørge for at websiden vil komme og
spørge om det er ok, at installere min OCX ?

Håber en venlig sjæl vil hjælpe..

Mange tak...

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 13-08-01 21:23

Kurt Hansen skrev:
> [...]
> registrere ocx-filen og kopiere den ind.
>
> Kan man ikke sørge for at websiden vil komme og
> spørge om det er ok, at installere min OCX ?

Kan du ikke bare bruge "Package And Deployment Wizard" (VB6) eller
"Application Setup Wizard" (VB5)?

- Bjarke Walling Petersen