Nogen her som kører AMD 1400 mhz ?
Fra : Anders

Dato : 13-08-01 12:12

Hvilket system kører i med, mht til Motherboard ?

og kører det fornuftigt ?

er det en 300 W kabinet ?

og kører i med kabinet køler?

Fra : Mogens

Dato : 13-08-01 12:40

On Mon, 13 Aug 2001 13:12:06 +0200, "Anders" <jeo@post6.tele.dk>
wrote:

>Hvilket system kører i med, mht til Motherboard ?

Ja, jeg har en 1400 Mhz T'bird med Coolermaster køler.
Motherboardet er et Soltek SL75KAV og det er klippestabilt

>og kører det fornuftigt ?

Kørte med SpecTec RAM i starten og maskinen crashede
ret ofte. Så skiftede jeg til Apacer ( 2 x 128 MB PC133 ) og
siden har jeg ikke haft problemer.

>er det en 300 W kabinet ?

Jeg genbrugte et gammelt kabinet, men satte en ny 300W
strømforsyning i

>og kører i med kabinet køler?

Ja, ellers bliver den lidt for lun. 80mm blæser der hiver luft
ind i fronten og en 80mm blæser der blæser varm luft ud lige
bag CPU'en. Med den konfiguration bliver den aldrig varmere
end 43-44°C
Uden de ekstra blæsere stiger temperaturen hurtigt 10°C

Mvh Mogens