Vis udskrift
Fra : Klaus Bengtsen

Dato : 12-08-01 19:44

Hej ng

Jeg er ved at lave et program hvor der skal være mulighed for nogle
udskrifter. Er der en som kan fortælle mig hvordan man får vist sin udskrift
på skærmen uden at skrive den ud. Det vil spare mig for adskillige liter
blæk i design fasen.

mvh Klaus B.

Fra : Jan

Dato : 13-08-01 08:51

"Klaus Bengtsen" <klaus-ane@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
udskrift
> på skærmen uden at skrive den ud. Det vil spare mig for adskillige liter

Køber komponenten VS View og finder dig i, at den KUN kan regne i Twips

Jan

Fra : K. P. Olesen

Dato : 13-08-01 16:49

Hej

> [...]
>på skærmen uden at skrive den ud. Det vil spare mig for adskillige liter

Jeg plejer at installere en postscriptdriver (en af HP's) og skrive ud
til en fil. Postscript-filen kan så enten ses med Ghost View (det
skulle være freeware) eller konvereteres til PDF og ses med
Acrobat'en.
Det plejer at virke fint til test. Det der med "adskilllige liter
blæk": Mon ikke du skulle overveje længden af din designfase?

mvh
Karl Peder

Fra : Jan-Owe Fornes

Dato : 13-08-01 19:30

Kan kanskje også se på http://www.qbdsoftware.co.uk/moth/qprinter/index.htm

- jOWE

"Klaus Bengtsen"

Fra : Rayman

Dato : 16-08-01 19:24

Jeg har lavet en sådan via. et modul jeg fandt på MSDN
(www.msdn.microsoft.com) og søg efter "Print Preview"... Den pruger en
picture box til det, og har kun en lille smule bøvl med viste margener vs.
udskrevne.