Flyt musen
Fra : Lauge S Jepsen

Dato : 12-08-01 19:06

Hej, jeg leder efter noget source kode til et program der kan få musen til
at flytte sig op og ned over f.eks. 20 pixels. Det skal bruges så jeg kan
lade mine "getpaid to surf" programmer køre om natten uden at de deaktivere
sig selv, når jeg ikke flytter musen.

På forhånd tak.
mvh Lauge S Jepsen

Fra : Jens Andersen

Dato : 12-08-01 19:41

Nemt....

Private Declare Function SetCursorPos Lib "user32" (ByVal x As Long, ByVal y
As Long) As Long

Private Sub Form_Load()

SetCursorPos 20, 20

End Sub

Fra : preben nielsen

Dato : 13-08-01 08:44

"Lauge S Jepsen" <laugesjep@mail.tele.dk> skrev...

> [...]
så jeg kan
> lade mine "getpaid to surf" programmer køre om natten uden at

Skal vi vædde på, at flytning af muse-markøren via program ikke
vil blive opfattet som om musen er blevet flyttet ?

Jeg tvivler ....

--

/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Barney Gumble

Dato : 13-08-01 17:23

Er det ikke næmmere at bruge IEplorer objekt til at surfe? Det er jo det
museklikk foretager.

BG