Jørgen Nielsen <nospamjn2@get2net.dk> wrote:
> Esben skrev den 12-09-2011:
> > Er der andre der har ComX som udbydere, men mailklient igennem en anden
> > udbyder, som lige pludselig ikke kan SMTP ud? Kan se oplysninger nok er
> > ændret men kan ikke helt greje om man overhovedet kan relay nu?
> >
> > Fra ComX' hjemmeside:
> >
> > - Indgående og udgående server: mail.comxnet.dk
> > - SSL skal være aktiv på begge.
> > - Indgående port: 995
> > - Udgående port: 465
> > - Brugernavn: Hele mailadressen
> > - Den udgående server kræver godkendelse
> >
> > Slog SSL til og modtog certifikat, men det virker stadigt ikke og ved
> > sgu heller ikke om det er vejen frem, når jeg har anden mailudbyder. Det
> > har virket til dato og min kone er ramt af samme problem på sin maskine.
> >
> > Nogen idéer?
> >
> Det kan være de ligesom TDC kun modtager fra egne mailadresser.
>
> Hvis det er din @get2net.dk skal du måske bruge mail.telenor.dk som
> SMTP og POP3.
>
> Her er et par TDC forklaringer
>
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=11378
>
>
http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=23851
Tror ikke jeg kan bruge Telenors SMTP, når jeg ikke er på deres
netværk?! Under alle omstændigheder har ComX' virket ind til i dag. Må
snkke med ComX imorgen, men det er jo ikke sikkert de er særligt
behjælpelige med det...
vh esben
dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad