Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Baggrunden på nette
Fra : Brian Sørensen

Dato : 12-08-01 15:50

Ja jeg her et problem med min ie5 .JA når jeg har installer 98 og log mig
ind på nette så har jeg et problem er at jeg ikke kan se baggrundsbilleder
på hjemmesider og det er meget kedlig at kigge på men jeg kan godt se kan
godt se andre billeder på siderne? og jeg har prøvet at installer en ny
version ie5.5 men det hjælper ikke og jeg har prøvet at trykke på vis
billeder inde i internetindstillinger og der efter ind i avanceret og klikke
på vis billeder men det hjælper IKKE . hvad gør jeg så og efter jeg har
installer 98 køre den med ie5 ....