udgive flash side - server??
Fra : lhp

Dato : 12-08-01 12:33

Hej
Jeg har en side lavet i flash som jeg skal have vist på en NT4.0 webserver -
skal der installeres noget bestemt for at det virker??

mvh
lhp

Fra : Marc Eley

Dato : 12-08-01 18:02

in article 3b76687b$0$385$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, lhp at
laila@pedersen.tdcadsl.dk wrote on 12/08/01 1:32 PM:

> Hej
> Jeg har en side lavet i flash som jeg skal have vist på en NT4.0 webserver -
> skal der installeres noget bestemt for at det virker??

Flash har intet med serveren at gøre. Det kører udelukkende clientside via
et browserplugin fra Macromedia.

/marc eley

http://www.grandissue.com

Fra : lhp