Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
> Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:
>
> > Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:
> >
> > > On 20 Aug., 01:22, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
> > > > Flemming Rubini <01200...@gmail.com> wrote:
> > > > > Der er fire års garanti fra Apple på Nvidiakortfejl fra købsdato på
> > > > > Mbp4.1, modellen før unibody.
> > > >
> > > > Er det rigtigt? Den er fra d. 4/12 2007. Kan vi bare gå ind til Fona og
> > > > sige det? Den fungerer sådan set fint. Mon Fona ved, at der er en
> > > > speciel ordning? Står det på Apples hjemmeside et sted, så man kan
> > > > henvise til det?
> > >
> > > MacBook Pro: Distorted video or no video issues
> > >
> > >
http://support.apple.com/kb/ts2377
> >
> > Tusind tak. Jeg har allerede været nede i Eplehuset med den. Jeg
> > opdagede, at den ikke er købt i Fona, men i Merlin, som jo ikke findes
> > mere. Slår man op på Apples hjemmeside, så er det Eplehuset, der er
> > service-sted her i Esbjerg.
>
> Og nu har jeg hentet den i fredags. Det tog lige knap to uger, så det er
> jo ikke galt. Tusind tak, fordi du gjorde opmærksom på den udvidede
> garanti. Det har altid været lidt af en mandagsmaskine. Helt konkret har
> den aldrig villet gå på vågeblus af sig selv. Den har kørt 10.5, 10.6 og
> 10.7. Jeg har nulstillet strømstyring og det hele, men intet har
> hjulpet. Måske er det bare det, men jeg har altid følt, den var lidt
> dum. Ikke at den gik ned som sådan. Jeg kan ikke rigtig sætte fingre på
> det. Den virkede bare ikke rigtig troværdig. Derfor blev den hurtigt
> degraderet til konens maskine
> For nogle måneder siden satte vi min gamle 24" LED Cinema
> Display til den via en adapter købt på Apple Store. Det virkede sådan
> lidt on-off. Nogle gange var det fint. Andre gange var det umuligt at få
> billede på skærmen. Vi regnede egentlig med, at det var adapteren, der
> var dårlig. Efter de nye MacBook Air kom, begyndte vi at overveje at
> købe sådan en til min kone. Den kan jo sluttes direkte til skærmen uden
> adapter.
> Men efter reparationen af hendes MacBook Pro, kører den bare
> helt perfekt. Den går på vågeblus, som den skal, den eksterne skærm
> fungerer bare perfekt hver gang. Så nu synes vi egentlig ikke, det er
> nødvendigt at købe en ny MacBook til min kone. Hun bruger den heller
> ikke så vildt meget for tiden. Hun har en Lenovo fra sit arbejde, og hun
> gider jo ikke slæbe to computere rundt. Så tak fordi, du har sparet os
> for at købe en MacBook Air.
Det var da ærgeligt at få en mandagsmodel, hvor man ikke lige kan sætte
fingeren på hvor den er gal.
Hvis du har en regnvejrsaften til overs, så griner jeg stadigt bredt
over hele krydderen, efter jeg satte en SSD i.
Modellen lider også at lidt svage blæsere. Så jeg bruger smcFanControl
indimellem.
--
Flemming