/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Scan til PC HP Photosmart B110 Series
Fra : Martin Ploug


Dato : 16-08-11 19:22

Hej

Jeg bruger Windows 7.
Jeg har en HP Photosmart B110 Series.
For ikke så længe siden fungerede det fint med at scanne fra printeren
til min PC, men nu skriver den:
Scanningsfejl Scan via computeren eller se dokumentationen. Tryk på OK.
Jeg har prøvet at afinstallere den medfølgende software og
geninstalleret den. Jeg har også tjekket for opdateringer, men intet af
det hjælper.
Jeg kan godt printe fra PC'en til printeren.
Nogen der har forslag til at løse problemet?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin

 
 
Fietsenmaker (17-08-2011)
Kommentar
Fra : Fietsenmaker


Dato : 17-08-11 07:53

Den 16-08-2011 20:22, Martin Ploug skrev:
> Hej
>
> Jeg bruger Windows 7.
> Jeg har en HP Photosmart B110 Series.
> For ikke så længe siden fungerede det fint med at scanne fra printeren
> til min PC, men nu skriver den:
> Scanningsfejl Scan via computeren eller se dokumentationen. Tryk på OK.
> Jeg har prøvet at afinstallere den medfølgende software og
> geninstalleret den. Jeg har også tjekket for opdateringer, men intet af
> det hjælper.
> Jeg kan godt printe fra PC'en til printeren.
> Nogen der har forslag til at løse problemet?
>
> På forhånd tak.
>
> Venlig hilsen
> Martin
Det kunne ligne lidt af det problem jeg havde med scanning, her dog med
en Canon printer. Det kørte fint i starten men lige pludselig kunne jeg
ikke scanne mere.
Jeg gik så lang at jeg ominstalerede Windows 7 for at fjerne alt
printersoftware.
Til slut skiftede jeg USB kablet ud og så virkede skidtet igen.
Det kan være at du skulle prøve med et andet USB kabel.
Hvis jeg havde gjort det var jeg sluppet for ominstaleringen.
Det er ikke sikkert at det hjælper men det er forsøget værd.

Martin Ploug (17-08-2011)
Kommentar
Fra : Martin Ploug


Dato : 17-08-11 14:54

Den 17-08-2011 08:53, Fietsenmaker skrev:
> Den 16-08-2011 20:22, Martin Ploug skrev:
>> Hej
>>
>> Jeg bruger Windows 7.
>> Jeg har en HP Photosmart B110 Series.
>> For ikke så længe siden fungerede det fint med at scanne fra printeren
>> til min PC, men nu skriver den:
>> Scanningsfejl Scan via computeren eller se dokumentationen. Tryk på OK.
>> Jeg har prøvet at afinstallere den medfølgende software og
>> geninstalleret den. Jeg har også tjekket for opdateringer, men intet af
>> det hjælper.
>> Jeg kan godt printe fra PC'en til printeren.
>> Nogen der har forslag til at løse problemet?
>>
>> På forhånd tak.
>>
>> Venlig hilsen
>> Martin
> Det kunne ligne lidt af det problem jeg havde med scanning, her dog med
> en Canon printer. Det kørte fint i starten men lige pludselig kunne jeg
> ikke scanne mere.
> Jeg gik så lang at jeg ominstalerede Windows 7 for at fjerne alt
> printersoftware.
> Til slut skiftede jeg USB kablet ud og så virkede skidtet igen.
> Det kan være at du skulle prøve med et andet USB kabel.
> Hvis jeg havde gjort det var jeg sluppet for ominstaleringen.
> Det er ikke sikkert at det hjælper men det er forsøget værd.


Tak for dit indlæg. Ja, måske skal jeg prøve at tjekke kablet, fjerne
og geninstallere HP softwaren igen for at se, om det giver noget.
Jeg gider ikke, at ominstallere 7 lige nu, hvis det kan undgåes

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408917
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste