peugeot scootere?
Fra : Bo Thomsen

Dato : 12-08-01 09:37

hej kan man godt købe peugeot hos cykelhandlere??
mvh
Bo Thomsen
vfr750f-g
bbt@worldonline.dk
www.vfr.dk

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 12-08-01 09:58

"Bo Thomsen" <bbt@worldonline.dk> wrote in message news:2brd7.31$W3.18603@news000.worldonline.dk...
> hej kan man godt købe peugeot hos cykelhandlere??

Nope, der skal du til en Peugeot bilforhandler.

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 12-08-01 13:02

..... og det er deværre ikke helt ligegyldigt hvilken forhandler!!!
De er ikke allesammen lige serøse m.h.t. scootere.
De vil godt sælge dig een; men det er ikke sikkert at værkstedet laver et
ordentligt stykke arbejde, hvis der er problemer.

Jeg ved ikke hvor du bor; men du kan prøve at spørge dig for på
www.speedfight.cjb.net, i forum'et.

..... hvis ikke liiige du står og mangler en brugt??? Det er jeg
leveringsdygtig i!

MVH
Brian