/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Sagen mod Niels Holck er endelig afsluttet
Fra : Lyrik


Dato : 17-07-11 05:07

Våbensmugleren Niels Holck bliver ikke udleveret til Indien. Rigsadvokaten opgiver at forsøge at indbringe sagen for Højesteret.

Endelig var der en beskyttelse for en dansk statsborger så han ikke bliver kastet for "hundene."

MvH
Jens

 
 
Kim Larsen \(på AltB~ (17-07-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 17-07-11 12:13

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:e1001987-3b8c-453f-92c7-e901e0fbc8fd@glegroupsg2000goo.googlegroups.com
> Våbensmugleren Niels Holck bliver ikke udleveret til Indien.
> Rigsadvokaten opgiver at forsøge at indbringe sagen for Højesteret.
>
> Endelig var der en beskyttelse for en dansk statsborger så han ikke
> bliver kastet for "hundene."

Ja, det var godt at sagen sluttede der. Danske statsborgere skal ikke
udleveres til fremmede statsmagter. Hvis danske statsborgere skal
retsforfølges bør det ske ved en dansk domstol. Lad os få stoppet den der
horrible udleveringspraksis, det bør ganske enkelt gøres ulovligt at
udlevere danske statsborgere til nogen som helst statsmagt overhovedet.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com



DADK (17-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 17-07-11 12:33

On 17-07-2011 13:13, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Lyrik"<jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:e1001987-3b8c-453f-92c7-e901e0fbc8fd@glegroupsg2000goo.googlegroups.com
>> Våbensmugleren Niels Holck bliver ikke udleveret til Indien.
>> Rigsadvokaten opgiver at forsøge at indbringe sagen for Højesteret.
>>
>> Endelig var der en beskyttelse for en dansk statsborger så han ikke
>> bliver kastet for "hundene."
>
> Ja, det var godt at sagen sluttede der. Danske statsborgere skal ikke
> udleveres til fremmede statsmagter.

Joda, hvis danske statsborgere har begjort forbrydelser i fremmede lande
skal de udleveres og dømmes af disse lande.

Det skal jo ikke være sådan, at man bare som ung student kan forvilde
sig selv ind i en skør sekt, og begå terror og støtte terror, og når man
så er blevet "voksen", pudsigt nok ikke mener det land man har begået
terror i vil behandle én særlig pænt. Og så kan slippe for straf 100%
blot fordi man er dansker.

Men jo, sådan er det. Jeg vil hermed opfordre alle unge mennesker med
eventyr i blodet til at leve sig fuldt ud som slavehandlere i Darfur,
øjenudskærere i Somalia, bombemænd i Irak, Afghanistan og Pakistan,
børnesexslavehandler i Burma osv.

Det er fuldkommen gratis. Det værste du kan opleve er at blive
"frifundet" af højesteret, så du kan leve videre i dit økokollektiv i
Hellerup med linser og æg der stråles før indtagelse. Så kan du til
medierne sige du gerne vil dømmes, og vil have en sag om det
"principielle", men hvem lytter på det? Summa summarum - fordi du er
dansker slipper du afsted med terrorisme.

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (17-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 17-07-11 12:39

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4e22c844$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> On 17-07-2011 13:13, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
> wrote:
>> ".
>
> Det skal jo ikke være sådan, at man bare som ung student kan forvilde sig
> selv ind i en skør sekt, og begå terror og støtte terror, og når man så er
> blevet "voksen", pudsigt nok ikke mener det land man har begået terror i
> vil behandle én særlig pænt. Og så kan slippe for straf 100% blot fordi
> man er dansker.
>

Ja jeg er helt enig, at man ikke vil udlevere Niels Holck til Indien er en
ting, men da han har erklæret sig skyldig forlods burde det være en ren
tilståelsesag. med dom i og dansk fængsel. 4 tons våben er altså ikke en sag
i småtíngsafdelingen.



DADK (17-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 17-07-11 12:54

On 17-07-2011 13:38, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK"<DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:4e22c844$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> On 17-07-2011 13:13, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
>> wrote:
>>> ".
>>
>> Det skal jo ikke være sådan, at man bare som ung student kan forvilde sig
>> selv ind i en skør sekt, og begå terror og støtte terror, og når man så er
>> blevet "voksen", pudsigt nok ikke mener det land man har begået terror i
>> vil behandle én særlig pænt. Og så kan slippe for straf 100% blot fordi
>> man er dansker.
>>
>
> Ja jeg er helt enig, at man ikke vil udlevere Niels Holck til Indien er en
> ting, men da han har erklæret sig skyldig forlods burde det være en ren
> tilståelsesag. med dom i og dansk fængsel. 4 tons våben er altså ikke en sag
> i småtíngsafdelingen.
>
>
Ja, det er en mærkelig sag. Jeg forstår godt Holck ikke vil udleveres,
men det er jo direkte til grin han siger han vil dømmes for en dansk
domstol, hvor han åbenbart mener han kan bevise sin teori om "nødværge"
bedre end ved en indisk domstol.

Min pointe er, at hvis det er præcedens at man kan slippe for straf for
selv ret ekstreme forbrydelser, alene med henvisning til at
strafudmålingen i et andet land ikke vil svare til den danske, eller at
udenlandske fængsler måske er værre end danske fængsler - jamen så kør
los!!!! begå al den kriminalitet i overhovedet kan finde på. Begå
terror, knep børn, lav bankrøverier, dræb politibetjente.

It is aaaaaal-right


Ukendt (17-07-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-07-11 20:09

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ivuhlb$dmr$1@speranza.aioe.org...
> "DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg er helt enig, at man ikke vil udlevere Niels Holck til Indien er en
> ting, men da han har erklæret sig skyldig forlods burde det være en ren
> tilståelsesag. med dom i og dansk fængsel. 4 tons våben er altså ikke en
> sag i småtíngsafdelingen.

Det har manden jo også sagt at han hellere end gerne vil - altså stå til
ansvar for en dansk domstol for
det han har gjort.

Husk at det er fuldt lovligt at gå i krig mod andre end Danmark og danske
allierede, så længe man ikke bryder FN's konvention mod lejesoldater eller
krigens love.



Vidal (17-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 17-07-11 12:40

Den 17-07-2011 13:07, Lyrik skrev:
> Våbensmugleren Niels Holck bliver ikke udleveret til Indien. Rigsadvokaten opgiver at forsøge at indbringe sagen for Højesteret.
>
> Endelig var der en beskyttelse for en dansk statsborger så han ikke bliver kastet for "hundene."

Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
deres egne ben for at imødekomme kravet.

Ikke at jeg synes NH skulle udleveres.

--
Venlig hilsen,

Vidal

DADK (17-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 17-07-11 12:57

On 17-07-2011 13:39, Vidal wrote:
> Den 17-07-2011 13:07, Lyrik skrev:
>> Våbensmugleren Niels Holck bliver ikke udleveret til Indien.
>> Rigsadvokaten opgiver at forsøge at indbringe sagen for Højesteret.
>>
>> Endelig var der en beskyttelse for en dansk statsborger så han ikke
>> bliver kastet for "hundene."
>
> Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
> havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
> deres egne ben for at imødekomme kravet.

Er det politikerne der har afgjort om Holck kunne udleveres?

Nej? Hvorfor så inddrage "politikerne"?

> Ikke at jeg synes NH skulle udleveres.

Hvis en Muhammed havde kastet våben ned over Volllsmose, som skulle
bruges mod politiet, ville du så ikke menne Muhammed skulle dømmes efter
danske lov?

Vidal (17-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 17-07-11 19:56

Den 17-07-2011 13:57, DADK skrev:
>>
>> Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
>> havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
>> deres egne ben for at imødekomme kravet.
>
> Er det politikerne der har afgjort om Holck kunne udleveres?
>
> Nej? Hvorfor så inddrage "politikerne"?

Camilla Broe.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Kim Larsen \(på AltB~ (17-07-2011)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 17-07-11 21:48

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4e233046$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Den 17-07-2011 13:57, DADK skrev:
>>>
>>> Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
>>> havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
>>> deres egne ben for at imødekomme kravet.
>>
>> Er det politikerne der har afgjort om Holck kunne udleveres?
>>
>> Nej? Hvorfor så inddrage "politikerne"?
>
> Camilla Broe.

Lige præcis, længere forklaring behøves ikke. Camilla Broe sagen løber mig
stadigvæk koldt ned ad ryggen. Det var en skandale uden lige at Danmark
udleverede hende til USA.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com



DADK (17-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 17-07-11 23:00

On 17-07-2011 20:56, Vidal wrote:
> Den 17-07-2011 13:57, DADK skrev:
>>>
>>> Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
>>> havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
>>> deres egne ben for at imødekomme kravet.
>>
>> Er det politikerne der har afgjort om Holck kunne udleveres?
>>
>> Nej? Hvorfor så inddrage "politikerne"?
>
> Camilla Broe.
>

Politikerne vedtog den lov Camilla Broe og Holck kan udleveres for. Det
er samme regelsæt og samme problematik. Det er ikke politikerne der
sidder og tager stilling i hver enkelt sag, hvis de gjorde meldte jeg
øjeblikkeligt mig selv ind i politik. Det giver jo sig selv. Og? Du
falder af på den vidal. Det næste bliver vel at du henviser til Gud når
jeg spørger efter dage hvor solnedgangen var rød



Vidal (18-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 18-07-11 09:44

Den 18-07-2011 00:00, DADK skrev:
> On 17-07-2011 20:56, Vidal wrote:
>> Den 17-07-2011 13:57, DADK skrev:
>>>>
>>>> Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
>>>> havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
>>>> deres egne ben for at imødekomme kravet.
>>>
>>> Er det politikerne der har afgjort om Holck kunne udleveres?
>>>
>>> Nej? Hvorfor så inddrage "politikerne"?
>>
>> Camilla Broe.
>>
>
> Politikerne vedtog den lov Camilla Broe og Holck kan udleveres for. Det er samme
> regelsæt og samme problematik. Det er ikke politikerne der sidder og tager
> stilling i hver enkelt sag, hvis de gjorde meldte jeg øjeblikkeligt mig selv ind
> i politik. Det giver jo sig selv. Og? Du falder af på den vidal. Det næste
> bliver vel at du henviser til Gud når jeg spørger efter dage hvor solnedgangen
> var rød

http://www.b.dk/verden/skaebnedag-camilla-broe

Den amerikanske anklager har i et forsøg på at undslippe forældelsesfristen
argumenteret for, at narkomyndighederne i flere år forgæves har forsøgt at få
Camilla Broe udleveret fra Danmark. Hun flyttede tilbage til sit hjemland i 2001.

Under ed har en repræsentant for det amerikanske narkopoliti forklaret i rette,
at, der først kom skred i sagen i 2006, da den daværende danske justitsminister
*Lene Espersen (K) opfordrede* amerikanerne til at søge Camilla Broe udleveret.

Lene Espersen, nu økonomi- og vicestatsminister, har afvist den beskyldning. Men
Socialdemokraternes retsordfører Karen Hækkerup har krævet et samråd for at få
en forklaring.

--
Venlig hilsen,

Vidal

DADK (20-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 20-07-11 00:07

On 18-07-2011 10:44, Vidal wrote:
> Den 18-07-2011 00:00, DADK skrev:
>> On 17-07-2011 20:56, Vidal wrote:
>>> Den 17-07-2011 13:57, DADK skrev:
>>>>>
>>>>> Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
>>>>> havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
>>>>> deres egne ben for at imødekomme kravet.
>>>>
>>>> Er det politikerne der har afgjort om Holck kunne udleveres?
>>>>
>>>> Nej? Hvorfor så inddrage "politikerne"?
>>>
>>> Camilla Broe.
>>>
>>
>> Politikerne vedtog den lov Camilla Broe og Holck kan udleveres for.
>> Det er samme
>> regelsæt og samme problematik. Det er ikke politikerne der sidder og
>> tager
>> stilling i hver enkelt sag, hvis de gjorde meldte jeg øjeblikkeligt
>> mig selv ind
>> i politik. Det giver jo sig selv. Og? Du falder af på den vidal. Det
>> næste
>> bliver vel at du henviser til Gud når jeg spørger efter dage hvor
>> solnedgangen
>> var rød
>
> http://www.b.dk/verden/skaebnedag-camilla-broe
>
> Den amerikanske anklager har i et forsøg på at undslippe
> forældelsesfristen argumenteret for, at narkomyndighederne i flere år
> forgæves har forsøgt at få Camilla Broe udleveret fra Danmark. Hun
> flyttede tilbage til sit hjemland i 2001.

Hvilket jo dokumenterbart er korrekt.

> Under ed har en repræsentant for det amerikanske narkopoliti forklaret i
> rette, at, der først kom skred i sagen i 2006, da den daværende danske
> justitsminister *Lene Espersen (K) opfordrede* amerikanerne til at søge
> Camilla Broe udleveret.

Det er da komplet klart. Naturligvis kom der først skred i udleveringen,
da man fik den danske udenrigsminister til at gå ind i sagen. Er det
suspekt? Danmark kan jo lissom ikke udlevere nogen, uden
udenrigsminsteren er involveret. I så fald er alle sager der vedrører
USA og den danske udenrigsminister suspekte. Og problemet er...? Så vidt
jeg ved har Camilla Broe indrømmet at have deltaget i esctasyhandlerne 2
gange over for det amerikanske forbundspoliti, hvor hun endda i bedste
TV-serie stil tilbød en handel, og 3 gange overfor det danske politi og
flere gange overfor danske medier.

>
> Lene Espersen, nu økonomi- og vicestatsminister, har afvist den
> beskyldning. Men Socialdemokraternes retsordfører Karen Hækkerup har
> krævet et samråd for at få en forklaring.

Ja, hun er en dyr dame

Vidal (20-07-2011)
Kommentar
Fra : Vidal


Dato : 20-07-11 12:49

Den 20-07-2011 01:06, DADK skrev:
> On 18-07-2011 10:44, Vidal wrote:
>> Den 18-07-2011 00:00, DADK skrev:
>>> On 17-07-2011 20:56, Vidal wrote:
>>>> Den 17-07-2011 13:57, DADK skrev:
>>>>>>
>>>>>> Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
>>>>>> havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
>>>>>> deres egne ben for at imødekomme kravet.
>>>>>
>>>>> Er det politikerne der har afgjort om Holck kunne udleveres?
>>>>>
>>>>> Nej? Hvorfor så inddrage "politikerne"?
>>>>
>>>> Camilla Broe.
>>>>
>>>
>>> Politikerne vedtog den lov Camilla Broe og Holck kan udleveres for.
>>> Det er samme
>>> regelsæt og samme problematik. Det er ikke politikerne der sidder og
>>> tager
>>> stilling i hver enkelt sag, hvis de gjorde meldte jeg øjeblikkeligt
>>> mig selv ind
>>> i politik. Det giver jo sig selv. Og? Du falder af på den vidal. Det
>>> næste
>>> bliver vel at du henviser til Gud når jeg spørger efter dage hvor
>>> solnedgangen
>>> var rød
>>
>> http://www.b.dk/verden/skaebnedag-camilla-broe
>>
>> Den amerikanske anklager har i et forsøg på at undslippe
>> forældelsesfristen argumenteret for, at narkomyndighederne i flere år
>> forgæves har forsøgt at få Camilla Broe udleveret fra Danmark. Hun
>> flyttede tilbage til sit hjemland i 2001.
>
> Hvilket jo dokumenterbart er korrekt.
>
>> Under ed har en repræsentant for det amerikanske narkopoliti forklaret i
>> rette, at, der først kom skred i sagen i 2006, da den daværende danske
>> justitsminister *Lene Espersen (K) opfordrede* amerikanerne til at søge
>> Camilla Broe udleveret.
>
> Det er da komplet klart. Naturligvis kom der først skred i udleveringen, da man
> fik den danske udenrigsminister til at gå ind i sagen. Er det suspekt? Danmark
> kan jo lissom ikke udlevere nogen, uden udenrigsminsteren er involveret. I så
> fald er alle sager der vedrører USA og den danske udenrigsminister suspekte. Og
> problemet er...? Så vidt jeg ved har Camilla Broe indrømmet at have deltaget i
> esctasyhandlerne 2 gange over for det amerikanske forbundspoliti, hvor hun endda
> i bedste TV-serie stil tilbød en handel, og 3 gange overfor det danske politi og
> flere gange overfor danske medier.
[...]

Udgangspunktet var min bemærkning:

"Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
deres egne ben for at imødekomme kravet."

--
Venlig hilsen,

Vidal

DADK (20-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 20-07-11 20:12

On 20-07-2011 13:49, Vidal wrote:
(...)
> Udgangspunktet var min bemærkning:
>
> "Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
> havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
> deres egne ben for at imødekomme kravet."

OK, det overså jeg i min iver. Jeg tror du har ret. Der er næppe tvivl
om, at hvis det var Kina, Rusland, Indien eller Brasilien der havde
krævet Camilla Broe udleveveret, så havde Danmark næppe taget en
"prøvesag" på hendes bekostning ift sin egen terrorlovgivning. Det havde
der ikke været politisk stemning for. Så på den måde kan man egentlig
godt hævde udleveringen af Camilla Brow var politisk.

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (17-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 17-07-11 13:02



"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4e22c9fe$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Den 17-07-2011 13:07, Lyrik skrev:
>> Våbensmugleren Niels Holck bliver ikke udleveret til Indien.
>> Rigsadvokaten opgiver at forsøge at indbringe sagen for Højesteret.
>>
>> Endelig var der en beskyttelse for en dansk statsborger så han ikke
>> bliver kastet for "hundene."
>
> Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
> havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
> deres egne ben for at imødekomme kravet.
>
> Ikke at jeg synes NH skulle udleveres.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Vidal

Men bemærk nu lige en ting USA selv har hårdnakket nægtet at underskrive
traktater der omhandler udlevering af de groveste kriminelle nemlig
krigsforbryderne. Så alt i mens Cammila Broe og andre småkriminelle
udleveres med terrorlov i mente så udleverer USA ikke selv sine egne
forbrydere.



DADK (17-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 17-07-11 13:12

On 17-07-2011 14:02, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:4e22c9fe$0$36568$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Den 17-07-2011 13:07, Lyrik skrev:
>>> Våbensmugleren Niels Holck bliver ikke udleveret til Indien.
>>> Rigsadvokaten opgiver at forsøge at indbringe sagen for Højesteret.
>>>
>>> Endelig var der en beskyttelse for en dansk statsborger så han ikke
>>> bliver kastet for "hundene."
>>
>> Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
>> havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
>> deres egne ben for at imødekomme kravet.
>>
>> Ikke at jeg synes NH skulle udleveres.
>>
>> --
>> Venlig hilsen,
>>
>> Vidal
>
> Men bemærk nu lige en ting USA selv har hårdnakket nægtet at underskrive
> traktater der omhandler udlevering af de groveste kriminelle nemlig
> krigsforbryderne. Så alt i mens Cammila Broe og andre småkriminelle
> udleveres med terrorlov i mente så udleverer USA ikke selv sine egne
> forbrydere.
>
>
Du har fuldkommen ret, men netop fordi det er noget alle ved, eller
burde vide, så forstår jeg ikke hvorfor du mener det er en relevant
kommentar..?

\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\) (17-07-2011)
Kommentar
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)


Dato : 17-07-11 15:34

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4e22d19b$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> On 17-07-2011 14:02, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>>
> Du har fuldkommen ret, men netop fordi det er noget alle ved, eller burde
> vide,

Alle? Nej det tror jeg ikke alle ved desværre.







DADK (17-07-2011)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 17-07-11 15:52

On 17-07-2011 16:34, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> "DADK"<DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:4e22d19b$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> On 17-07-2011 14:02, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
>>>
>> Du har fuldkommen ret, men netop fordi det er noget alle ved, eller burde
>> vide,
>
> Alle? Nej det tror jeg ikke alle ved desværre.
>
Hvorfor tror du ikke det?

Det kan være jeg er miljøskadet, men alle kender da til amerikanske
fængsler, per rygte, guantanamo osv

Bo Warming (17-07-2011)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 17-07-11 13:31

On Sun, 17 Jul 2011 13:39:40 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den 17-07-2011 13:07, Lyrik skrev:
>> Våbensmugleren Niels Holck bliver ikke udleveret til Indien. Rigsadvokaten opgiver at forsøge at indbringe sagen for Højesteret.
>>
>> Endelig var der en beskyttelse for en dansk statsborger så han ikke bliver kastet for "hundene."
>
>Jo, men det er jo lidt sørgeligt, for hvis det var USA, der
>havde forlangt det, ville politikerne være ved at falde over
>deres egne ben for at imødekomme kravet.
>
>Ikke at jeg synes NH skulle udleveres.

Lad dog inderne holde retssag mod Holcks smugling her i København

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408927
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste