RAM?
Fra : Jens Jensen

Dato : 11-08-01 20:12

Hejsa,

jeg står og skal købe et 256MB PC133 (7,5ns) RAM modul. Det skal enten
være af mærket PQI eller VERITECH (da de har samme pris). Men jeg er
lidt i tvivl om hvilket af de to mærker jeg skal vælge. Hvad vil I
anbefale - og hvorfor?

Med venlig hilsen
JJ

Fra : -=Madsen=-

Dato : 11-08-01 21:38

Kender ikke VERITECH, men har set at der er mange problemer med PQI, bla. er
der en stor fejl %, så alt andet end PQI

Fra : JYK

Dato : 11-08-01 22:45

Hvad er der i vejen med Kingston?

De er stabile!