"Klaus Petersen" <inv@lid.net> skrev i en meddelelse
news:4e3fc339$0$2683$c3e8da3$33a0879d@news.astraweb.com...
> Kert Rats wrote:
>
>>
>> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:dofs3715let518vcc7enb6vcmvgfte6js3@4ax.com... >On 02 Aug 2011
>> 12:58:57 GMT, "Klaus Petersen" <inv@lid.net> wrote:
>> >
>> > > Kan hverken hente mails via Outlook Express eller komme i kontakt
>> > > med deres webmail på Telenor's hjemmeside og deres status side er
>> > > helt tom angående denne fejl.
>> > >
>> > > Andre der også oplever at de ikke kan hente mails hos Telenor ?
>> >
>> > Det ser trods alt ikke ud til, at noget er så skidt, at det ikke er
>> > godt for noget
I ugen op til nedbrudet var jeg begyndt at få
>> > ~50 spammails om dagen. Efter får jeg nu kun 1-2
>>
>> Jeg oplever det samme. Antallet af SPAM-mails er reduceret til et par
>> stykker om ugen. Mon Telenor har opgraderet deres SPAM-filter?
>>
>>
>> Venligst
>>
>> Kert Rats
>
> Telenor arbejder sammen med Spamhaus, så det kan tænkes at de har fået
> sendt en masse spammeres IP adresser til deres database, som så nu viser
> sin fulde effektivitet hos dem.
I så fald skal der herfra vanke ros til Telenor og til Spamhaus.
Venligst
Kert Rats