/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Ikke så ligetil at få ombyttet et defekt b~
Fra : Langgaard


Dato : 27-07-11 06:05

Hej

Et batteri købt på Apple Store døde totalt inden for garantiperioden,
det havde kørt under 30 cyklusser. det blev afleveret ved Humac i
Aalborg og sendt til København, for igen at blive sendt til Aalborg
igen, hvor jeg så skal ind med maskinen for at de kan køre en test med
maskinen og det døde batteri, dette skulle give en kode som de så skal
bestille et nyt batteri efter??

Hvad nu hvis jeg bare var gået ind og havde købt en hyldevarer, havde
det batteri så passet, og er de ikke ens de batterier til en 15"
Macbook Pro?

--
Langgaard

 
 
Ukendt (27-07-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-07-11 14:40

Hej,

> det havde kørt under 30 cyklusser. det blev afleveret ved Humac i
> Aalborg og sendt til København, for igen at blive sendt til Aalborg
> igen, hvor jeg så skal ind med maskinen for at de kan køre en test med
> maskinen og det døde batteri, dette skulle give en kode som de så skal
> bestille et nyt batteri efter??

Det lyder som dårlig service hos Humac... Jeg har nu heller ikke gode
erfaringer med netop den butik.

> Hvad nu hvis jeg bare var gået ind og havde købt en hyldevarer, havde
> det batteri så passet, og er de ikke ens de batterier til en 15"
> Macbook Pro?

Batteriet kan sagtens købes som hyldevare, jo. Hvis du gerne vil have
dem i samme by, så mener jeg at huske at Fona lige ovre på den anden
side af gaden har dem.

Der findes så vidt jeg husker 2 forskellige slags batterier afhængigt
af, hvor gammel din MacBook Pro 15" er... men det er ikke sådan noget
med, at hver eneste batteri er skræddersyet til een enkelt computer.

--
Jens Kristian Søgaard, Mermaid Consulting ApS,
jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Henrik Münster (27-07-2011)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 27-07-11 20:35

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> > det havde kørt under 30 cyklusser. det blev afleveret ved Humac i
> > Aalborg og sendt til København, for igen at blive sendt til Aalborg
> > igen, hvor jeg så skal ind med maskinen for at de kan køre en test med
> > maskinen og det døde batteri, dette skulle give en kode som de så skal
> > bestille et nyt batteri efter??
>
> Det lyder som dårlig service hos Humac... Jeg har nu heller ikke gode
> erfaringer med netop den butik.

Jeg synes nu, det er meget pænt af dem, at de vil have noget at gøre med
et batteri, der slet ikke er købt hos dem. Det har de mig bekendt ikke
pligt til. Hvis man køber et Sony fjernsyn i Bilka, så kan man da heller
ikke gå ind til Fona med det, hvis det går i stykker under garantien.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Thomas von Hassel (27-07-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 27-07-11 20:39

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:
>
> > > det havde kørt under 30 cyklusser. det blev afleveret ved Humac i
> > > Aalborg og sendt til København, for igen at blive sendt til Aalborg
> > > igen, hvor jeg så skal ind med maskinen for at de kan køre en test med
> > > maskinen og det døde batteri, dette skulle give en kode som de så skal
> > > bestille et nyt batteri efter??
> >
> > Det lyder som dårlig service hos Humac... Jeg har nu heller ikke gode
> > erfaringer med netop den butik.
>
> Jeg synes nu, det er meget pænt af dem, at de vil have noget at gøre med
> et batteri, der slet ikke er købt hos dem. Det har de mig bekendt ikke
> pligt til. Hvis man køber et Sony fjernsyn i Bilka, så kan man da heller
> ikke gå ind til Fona med det, hvis det går i stykker under garantien.

Humac er indleveringssted for Apple ifbm. garantisager ... så den er nu
god nok.

De fleste gange hvor jeg har hjulpet kunder med døde batterier fik vi
dem sendt og byttet direkte fra Apple ... meget nemmere end at gå
igennem 3. part

/thomas

Henrik Münster (29-07-2011)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 29-07-11 13:35

Thomas von Hassel <thomas@elements.dk> wrote:

> Humac er indleveringssted for Apple ifbm. garantisager ... så den er nu
> god nok.

OK, så er det jo efter bogen. Men er det ikke en lidt speciel ordning?
Jeg har da før i forbindelse med radio/tv og den slags fået at vide, at
det er forhandleren, der står for garantisager. Det er måske heller ikke
rigtigt? Det er jo set før, at de forsøger at bilde kunder alt muligt
ind, hvis det passer bedre i deres kram.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Ukendt (29-07-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-07-11 13:42

Hej,

> OK, så er det jo efter bogen. Men er det ikke en lidt speciel ordning?

Hvorfor skulle det være så specielt?

> Jeg har da før i forbindelse med radio/tv og den slags fået at vide, at
> det er forhandleren, der står for garantisager. Det er måske heller ikke
> rigtigt? Det er jo set før, at de forsøger at bilde kunder alt muligt
> ind, hvis det passer bedre i deres kram.

I Danmark for danske butikker er det sådan, at det er forhandleren som
har ANSVARET for sager om reklamationsret. Der gælder ikke en eller
anden underlig regel om, at man ikke må outsource opgaver eller hyre
underleverandører.

Derudover skal du jo lige være opmærksom på at OP ikke har købt sin vare
ved en dansk virksomhed. Det er altså en ekstra service, at OP kan vælge
at indlevere maskinen der, hvor han bor, i stedet for at skulle fragte
den til sælger.

--
Jens Kristian Søgaard, Mermaid Consulting ApS,
jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Henrik Münster (30-07-2011)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 30-07-11 09:27

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> > OK, så er det jo efter bogen. Men er det ikke en lidt speciel ordning?
>
> Hvorfor skulle det være så specielt?
>
> > Jeg har da før i forbindelse med radio/tv og den slags fået at vide, at
> > det er forhandleren, der står for garantisager. Det er måske heller ikke
> > rigtigt? Det er jo set før, at de forsøger at bilde kunder alt muligt
> > ind, hvis det passer bedre i deres kram.
>
> I Danmark for danske butikker er det sådan, at det er forhandleren som
> har ANSVARET for sager om reklamationsret. Der gælder ikke en eller
> anden underlig regel om, at man ikke må outsource opgaver eller hyre
> underleverandører.
>
> Derudover skal du jo lige være opmærksom på at OP ikke har købt sin vare
> ved en dansk virksomhed. Det er altså en ekstra service, at OP kan vælge
> at indlevere maskinen der, hvor han bor, i stedet for at skulle fragte
> den til sælger.

Det var derfor, jeg mente, at det er en speciel ordning. Som du skriver,
kan man normalt ikke indlevere garantisager til en dansk forhandler, når
varen er købt andetsteds, men Apple har altså en særlig ordning med
Humac. Og det er jo også fint.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Ukendt (30-07-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-07-11 14:36

Hej,

> Det var derfor, jeg mente, at det er en speciel ordning. Som du skriver,
> kan man normalt ikke indlevere garantisager til en dansk forhandler, når
> varen er købt andetsteds, men Apple har altså en særlig ordning med
> Humac. Og det er jo også fint.

Det virkede bare som om du brugte ordet speciel i en betydning som om
det var noget "underligt noget". Det er helt normalt at producenter
benytter underleverandører og outsourcer den type arbejde. Det gælder
også fx når du køber et fladskærms-fjernsyn eller bare en almindelige
PC. Bare se på et firma som fx InfoCare, som er servicepartner for mange
producenter som fx Phillips, Panasonic, LG, Fujitsu, osv.

Mit Sony-fjernsyn kom fx også med en liste over Sony-autoriserede
servicecentre sådan at jeg kunne få reparereret fjernsynet under
garantien i fx Tyskland.

Fx har det i hvert fald tidligere været sådan, at når du købte en Medion
PC i ALDI og den skulle til reparation, så skulle man aflevere den til
deres servicepartner i Danmark.

--
Jens Kristian Søgaard, Mermaid Consulting ApS,
jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Ukendt (27-07-2011)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-07-11 21:03

Hej,

> Jeg synes nu, det er meget pænt af dem, at de vil have noget at gøre med
> et batteri, der slet ikke er købt hos dem.

Det har ikke noget at gøre med at det er pænt af dem. De får betaling
for det.

--
Jens Kristian Søgaard, Mermaid Consulting ApS,
jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Langgaard (29-07-2011)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 29-07-11 05:01

On 27 Jul., 21:38, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> Henrik M nster <hen...@muenster.dk> wrote:
> > Jens Kristian S gaard <j...@mermaidconsulting.dk> wrote:
>
> > > > det havde k rt under 30 cyklusser. det blev afleveret ved Humac i
> > > > Aalborg og sendt til K benhavn, for igen at blive sendt til Aalborg
> > > > igen, hvor jeg s skal ind med maskinen for at de kan k re en test med
> > > > maskinen og det d de batteri, dette skulle give en kode som de s skal
> > > > bestille et nyt batteri efter??
>
> > > Det lyder som d rlig service hos Humac... Jeg har nu heller ikke gode
> > > erfaringer med netop den butik.
>
> > Jeg synes nu, det er meget p nt af dem, at de vil have noget at g re med
> > et batteri, der slet ikke er k bt hos dem. Det har de mig bekendt ikke
> > pligt til. Hvis man k ber et Sony fjernsyn i Bilka, s kan man da heller
> > ikke g ind til Fona med det, hvis det g r i stykker under garantien.
>
> Humac er indleveringssted for Apple ifbm. garantisager ... s den er nu
> god nok.
>
> De fleste gange hvor jeg har hjulpet kunder med d de batterier fik vi
> dem sendt og byttet direkte fra Apple ... meget nemmere end at g
> igennem 3. part
>

Gennem 3. part, ja, det er da det utroligste cirkus der har været
omkring ombytningen af det batteri.

Først afleveret og fundet defekt hos Humac Aalborg, så sendt til Humac
København hvor det også blev fundet defekt, efterfølgende skulle jeg
komme ned med Computeren og få taget en test/udlæsning af batteriet,
som jo stadigvæk var defekt. Dog stod der i den mail jeg fik fra Humac
at jeg straks efter denne test ville få et nyt batteri udleveret, så
jeg kørte igen til byen og fik lavet testen (som viste batteriet var
defekt), men jeg fik IKKE et andet batteri, dette skulle sendes
direkte til mig fra Apple. Da jeg står og skal på ferie, ville jeg
ringe til Apple og spørge om de måske kunne sende det "allerede" i
dag, men ingen vidste noget som helst om dette batteri, og der blev
sagt at det var noget sludder Humac havde sagt, og at det var Humac
der skulle have udleveret et nyt batteri.

Nu gider jeg så ikke mere vrøvl ang. det s.... batteri, og vil kun
tænke på feriens sejltur

--
Langgaard, der gerne ville have haft et batteri inden ferien!






Thomas von Hassel (29-07-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 29-07-11 12:35

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> og der blev
> sagt at det var noget sludder Humac havde sagt,

Det er ikke første gang, og nok heller ikke sidste gang :)

/thomas

(Thorbjørn Ravn (29-07-2011)
Kommentar
Fra : (Thorbjørn Ravn


Dato : 29-07-11 12:21

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> writes:

> Nu gider jeg så ikke mere vrøvl ang. det s.... batteri, og vil kun
> tænke på feriens sejltur

Ærgeligt du ikke lige faldt over en adapter så du kunne smække
MacBook'en direkte oven på et bilbatteri :) Ikke så elegang, men flere
UGERs batteritid!

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Jesper Mehlsen (01-08-2011)
Kommentar
Fra : Jesper Mehlsen


Dato : 01-08-11 12:59

Den 27/07/11 14.05, Langgaard skrev:
> Hej
>
> Et batteri købt på Apple Store døde totalt inden for garantiperioden,
> det havde kørt under 30 cyklusser. det blev afleveret ved Humac i
> Aalborg og sendt til København, for igen at blive sendt til Aalborg
> igen, hvor jeg så skal ind med maskinen for at de kan køre en test med
> maskinen og det døde batteri, dette skulle give en kode som de så skal
> bestille et nyt batteri efter??
>
> Hvad nu hvis jeg bare var gået ind og havde købt en hyldevarer, havde
> det batteri så passet, og er de ikke ens de batterier til en 15"
> Macbook Pro?
>
> --
> Langgaard

Jeg har een gang haft et batteri som gik død indenfor garantiperioden.
Det var til en Macbook og var købt gennem Apple Store. Jeg ringede til
dem og de indvilligede i at sende mig et nyt batteri uden videre, på
betingelse af at jeg returnerede det gamle til dem. De fik mit
VISA-kortnummer som sikkerhed, i tilfælde af jeg ikke returnerede det
gamle batteri.

Det var en nem approach - Apple sendte endda en returseddel med det nye
batteri, så det kostede mig ingenting at returnere det defekte batteri.
Det syne jeg faktisk var en god service.


/Jesper

Langgaard (03-08-2011)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 03-08-11 05:15

On 1 Aug., 13:58, Jesper Mehlsen <nos...@nospam.dk> wrote:
> Den 27/07/11 14.05, Langgaard skrev:
>
> > Hej
>
> > Et batteri købt på Apple Store døde totalt inden for garantiperioden,
> > det havde kørt under 30 cyklusser. det blev afleveret ved Humac i
> > Aalborg og sendt til København, for igen at blive sendt til Aalborg
> > igen, hvor jeg så skal ind med maskinen for at de kan køre en test med
> > maskinen og det døde batteri, dette skulle give en kode som de så skal
> > bestille et nyt batteri efter??
>
> > Hvad nu hvis jeg bare var gået ind og havde købt en hyldevarer, havde
> > det batteri så passet, og er de ikke ens de batterier til en 15"
> > Macbook Pro?
>
> > --
> > Langgaard
>
> Jeg har een gang haft et batteri som gik død indenfor garantiperioden.
> Det var til en Macbook og var købt gennem Apple Store. Jeg ringede til
> dem og de indvilligede i at sende mig et nyt batteri uden videre, på
> betingelse af at jeg returnerede det gamle til dem. De fik mit
> VISA-kortnummer som sikkerhed, i tilfælde af jeg ikke returnerede det
> gamle batteri.
>
> Det var en nem approach - Apple sendte endda en returseddel med det nye
> batteri, så det kostede mig ingenting at returnere det defekte batteri.
> Det syne jeg faktisk var en god service.
>
> /Jesper

Hej

Næste gang, hvis der bliver nogen, kontakter jeg Apple som det første,
og ikke Humac, et tip jeg fik her i gruppen!

--
Langgaard, som ikke fik det nye batteri med på ferie,
Langgaard som nu bruger en Windows- maskine, som ikke har været
startet op i 2 mdr, med der af følgende næsten konstant skilteskov

Langgaard (15-08-2011)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 15-08-11 12:23

On 3 Aug., 13:15, Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Næste gang, hvis der bliver nogen, kontakter jeg Apple som det første,
> og ikke Humac, et tip jeg fik her i gruppen!
>
> --
> Langgaard, som ikke fik det nye batteri med på ferie,
> Langgaard som nu bruger en Windows- maskine, som ikke har været
> startet op i 2 mdr, med der af følgende næsten konstant skilteskov

Hej

Lidt til føljetonen:

Jeg kom hjem fra ferie og der var endnu ikke kommet noget batteri, men
jeg fik samme dag endnu en mail fra Humac om at min ordre var færdig
og klar til afhentning, men belært af erfaring skrev jeg tilbage for
at få bekræftet at mit batteri nu var klar til afhentning hos Humac
Aalborg, eller om batteriet ville blive tilsendt mig direkte som lovet
tidligere. Igen havde de sendt denne "klar til afhentning" mail ved en
fejl, og i mailen stod også at batteriet ville blive tilsendt mig
direkte

--
Langgaard

Langgaard (16-08-2011)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 16-08-11 06:14

On 15 Aug., 20:23, Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
> On 3 Aug., 13:15, Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
>
> > Hej
>
> > Næste gang, hvis der bliver nogen, kontakter jeg Apple som det første,
> > og ikke Humac, et tip jeg fik her i gruppen!
>
> > --
> > Langgaard, som ikke fik det nye batteri med på ferie,
> > Langgaard som nu bruger en Windows- maskine, som ikke har været
> > startet op i 2 mdr, med der af følgende næsten konstant skilteskov
>
> Hej
>
> Lidt til føljetonen:
>
> Jeg kom hjem fra ferie og der var endnu ikke kommet noget batteri, men
> jeg fik samme dag endnu en mail fra Humac om at min ordre var færdig
> og klar til afhentning, men belært af erfaring skrev jeg tilbage for
> at få bekræftet at mit batteri nu var klar til afhentning hos Humac
> Aalborg, eller om batteriet ville blive tilsendt mig direkte som lovet
> tidligere. Igen havde de sendt denne "klar til afhentning" mail ved en
> fejl, og i mailen stod også at batteriet ville blive tilsendt mig
> direkte
>

Hej

Fortsættelse:

I dag modtog jeg så en pakke fra Humac, endelig et nyt batteri......
Nej, det var f...... det gamle defekte batteri de havde returneret til
mig, stadigvæk defekt

Jeg har nu skrevet til dem for at få at vide hvad jeg skal med det

--
Langgaard


Langgaard (17-08-2011)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 17-08-11 03:10

On 16 Aug., 14:13, Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:

>
> > Hej
>
> > Lidt til føljetonen:
>
> > Jeg kom hjem fra ferie og der var endnu ikke kommet noget batteri, men
> > jeg fik samme dag endnu en mail fra Humac om at min ordre var færdig
> > og klar til afhentning, men belært af erfaring skrev jeg tilbage for
> > at få bekræftet at mit batteri nu var klar til afhentning hos Humac
> > Aalborg, eller om batteriet ville blive tilsendt mig direkte som lovet
> > tidligere. Igen havde de sendt denne "klar til afhentning" mail ved en
> > fejl, og i mailen stod også at batteriet ville blive tilsendt mig
> > direkte
>
> Hej
>
> Fortsættelse:
>
> I dag modtog jeg så en pakke fra Humac, endelig et nyt batteri......
> Nej, det var f...... det gamle defekte batteri de havde returneret til
> mig, stadigvæk defekt
>
> Jeg har nu skrevet til dem for at få at vide hvad jeg skal med det

Hej igen!

I dag kom posten endelig med et helt nyt batteri, og det er jeg rigtig
glad for, det er bare ærgerligt at det ikke passer i min maskine.
Humac sætter nye standarder for "uprofessionalisme".

Jeg syntes ikke Humacs håndtering af selv enkle opgaver er i tråd med
Apples filosofi!

Ved Apple mon hvordan Humac klovner rundt i manegen?

--
Langgaard

Thomas von Hassel (17-08-2011)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 17-08-11 10:29

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> On 16 Aug., 14:13, Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
>
> >
> > > Hej
> >
> > > Lidt til føljetonen:
> >
> > > Jeg kom hjem fra ferie og der var endnu ikke kommet noget batteri, men
> > > jeg fik samme dag endnu en mail fra Humac om at min ordre var færdig
> > > og klar til afhentning, men belært af erfaring skrev jeg tilbage for
> > > at få bekræftet at mit batteri nu var klar til afhentning hos Humac
> > > Aalborg, eller om batteriet ville blive tilsendt mig direkte som lovet
> > > tidligere. Igen havde de sendt denne "klar til afhentning" mail ved en
> > > fejl, og i mailen stod også at batteriet ville blive tilsendt mig
> > > direkte
> >
> > Hej
> >
> > Fortsættelse:
> >
> > I dag modtog jeg så en pakke fra Humac, endelig et nyt batteri......
> > Nej, det var f...... det gamle defekte batteri de havde returneret til
> > mig, stadigvæk defekt
> >
> > Jeg har nu skrevet til dem for at få at vide hvad jeg skal med det
>
> Hej igen!
>
> I dag kom posten endelig med et helt nyt batteri, og det er jeg rigtig
> glad for, det er bare ærgerligt at det ikke passer i min maskine.
> Humac sætter nye standarder for "uprofessionalisme".
>
> Jeg syntes ikke Humacs håndtering af selv enkle opgaver er i tråd med
> Apples filosofi!
>
> Ved Apple mon hvordan Humac klovner rundt i manegen?

Jøsses ... det er sku da næsten umuligt at fucke den sag meget mere op ?
Hvad er din tid værd ... ? kan være det havde været billigere bare at
købe en ny maskine ? ;)

/thomas

Langgaard (17-08-2011)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 17-08-11 04:25

On 17 Aug., 11:29, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
> > On 16 Aug., 14:13, Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
>
> > > > Hej
>
> > > > Lidt til f ljetonen:
>
> > > > Jeg kom hjem fra ferie og der var endnu ikke kommet noget batteri, men
> > > > jeg fik samme dag endnu en mail fra Humac om at min ordre var f rdig
> > > > og klar til afhentning, men bel rt af erfaring skrev jeg tilbage for
> > > > at f bekr ftet at mit batteri nu var klar til afhentning hos Humac
> > > > Aalborg, eller om batteriet ville blive tilsendt mig direkte som lovet
> > > > tidligere. Igen havde de sendt denne "klar til afhentning" mail ved en
> > > > fejl, og i mailen stod ogs at batteriet ville blive tilsendt mig
> > > > direkte
>
> > > Hej
>
> > > Forts ttelse:
>
> > > I dag modtog jeg s en pakke fra Humac, endelig et nyt batteri......
> > > Nej, det var f...... det gamle defekte batteri de havde returneret til
> > > mig, stadigv k defekt
>
> > > Jeg har nu skrevet til dem for at f at vide hvad jeg skal med det
>
> > Hej igen!
>
> > I dag kom posten endelig med et helt nyt batteri, og det er jeg rigtig
> > glad for, det er bare rgerligt at det ikke passer i min maskine.
> > Humac s tter nye standarder for "uprofessionalisme".
>
> > Jeg syntes ikke Humacs h ndtering af selv enkle opgaver er i tr d med
> > Apples filosofi!
>
> > Ved Apple mon hvordan Humac klovner rundt i manegen?
>
> J sses ... det er sku da n sten umuligt at fucke den sag meget mere op ?

Jo da, de skriver nok at de ikke ved hvilket batteri jeg skal have
tilsendt, de har jo returneret det gamle til mig før de fik sendt et
nyt

Der er jo kun to typer, så det burde ikke være så svært, med mindre de
ikke har styr på hvilket et af dem de allerede har sendt mig

> Hvad er din tid værd ... ? kan være det havde været billigere bare at
> købe en ny maskine ? ;)

I hvert fald et nyt batteri. Men jeg prøver nu Fona næste gang, det
kan kun være bedre

--
Langgaard


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408914
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste