Ødelagt fil
Fra : S. Børresen

Dato : 10-08-01 19:51

Jeg har købt den store officepakke, (premium), brugt.
Nu viser det sig at den ikke kan læse en fil på cd #2 ved navn offcd2_1.cab.
Er der en her i gruppen der gider sende den til mig, så må jeg prøve at lave
en kopi, med den nye fil.
Den er rimelig stor, fylder 29.337 KB, da jeg er på cabel, vil dette dog
ikke betyde noget for mig.
Hvis der er en venlig sjæl, der gider, så post den til:
sfb@privat.dk

pfh tak

Søren

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 10-08-01 22:56

"S. Børresen" <sfb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke betyde noget for mig.
> Hvis der er en venlig sjæl, der gider, så post den til:

Hej Søren,
Du kan også få den byttet direkte hos Microsoft. De plejer at være ganske
flinke når det er sådan en "hardware"-fejl. Så vidt jeg husker koster det
dog i omegnen af en 100-kr, men kan det redde pakken er det da OK (syntes
jeg).
Prøv forøvrigt lige om filen kan læses på en anden maskine. Kan den det er
det jo ikke nødvendigvis kun CD'en den er gal med. Jeg har før set
kombinationer af ridser, skæve skive og bestemte drev opføre sig mærkeligt.
Prøv at ringe til Salgssupport. Læs mere om åbningstider og telefonnummer på
http://www.microsoft.com/danmark/cservice/?MSCOMTB=ICP_Microsoft|Kundeservic

Ole Gaarde Kristensen
- Fornærm aldrig 7 personer hvis du kun har en seksløber -