Openmail
Fra : David Ipsen

Dato : 25-12-00 20:31

Hej.

Er der nogen af jer, der har prøvet at installer HP Openmail 6.0.5 eller 7.0
beta på en Redhat 6.2.

Jeg har prøvet, men fåer nogle "Fatal error" når jeg prøver at logge ind.

Er der evt. en der kan hjælpe med at komme vidre.

I onshowlog får jeg "permission denied (sys 13)"

Mvh
David Ipsen

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 25-12-00 23:03

Det her er bare et gæt, men er det ikke til HP/UX?

-mb

Fra : Peter Makholm

Dato : 25-12-00 23:35

"Martin Bundgaard" <kubrick@mail.dk> writes:

> Det her er bare et gæt, men er det ikke til HP/UX?

To hurtige ikke gæt:

Nej (kilde www.openmail.com).

Det formondentligt have givet en anden fejl. Jeg får "exec format
error" når jeg prøver at udfører helt fjollede binærformater.

Fra : David Ipsen

Dato : 26-12-00 10:26

OK, nu er der andre på linie.

Det er HP der har lavet Openmail, men den er lavet med understøttelse til
Redhat 6.2 og ikke 7.0, da den har flyttet nogle filer som Openmail bruger.

Mit problem består i at jeg ikke kan få adgang med webbrowser (Eller
Outlook), og jeg for vist dette i omshowlog

WARNING Remote Client (U/I Access ) 12.26.00
11:20:56
[SYS 13] Permission denied
File Name: /var/opt/openmail/sys/dir.index.lk
-> ual_SendMessage
<- ual_SendMessage
-> ual_RecvReply
-> ual_Init
-> InitDBSArea
<- InitDBSArea
-> ual_OpenTraceFile
<- ual_OpenTraceFile
-> ual_OpenTraceFile
<- ual_OpenTraceFile
-> ul_OpenUL

Og i webbrowseren for jeg vist følgende når jeg prøver at logge ind.
OpenMail Access UAL Error 5003

Jeg har før haft Openmail til at køre, men det var vist på Redhat 6.0 med
Openmail 5.2, uden problemer.

Mvh
David Ipsen