Jeg er lidt på herrens mark her...
Fra : Anders

Dato : 10-08-01 15:33

Okay, jeg vil jo gerne have en Amd Thunderbird 1400 mhz.
Der har jeg kigget lidt på bundkort også. Men hvad jeghar kunnet læse mig
til
da jeg også har et Geforce 2MX. Så må jeg ikke vælge et bundkort med VIA
chipset
fx Abit´s. Det skal helst være et Asus med AMD´s chipset. Okay det koster
også lige 500,- mere. Men er det virklig rigtigt, kan det ikke køre med
abit´s kort. Jeg er ellers ikke den store AMD tilhænger, da jeg altid har
syntes at med Intel der virker alting jo hele tiden...

Er det nogen som venligst kan anbefale et bundkort som man med sikkerhed ved
virker med
en amd 1400 og Geforce kort.. tak..

Fra : Armitage

Dato : 10-08-01 16:13

"Anders" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til
> da jeg også har et Geforce 2MX. Så må jeg ikke vælge et bundkort med VIA

Hvor har du læst det? Der har været problemer mellem via og soundblaster men
ellers har jeg ikke hørt noget.

Min pc med et epox bundkort, via chipset og en 700 mhz athlon slot a er
hamrende ustabilt, men det var den også før jeg satte et GeForce MX i
maskinen. Jeg er begyndt at hade epox og via selvom jeg ikke er sikker på at
mine problemer stammer derfra.

Mit næste bundkort bliver ikke via baseret.

Fra : Bagle

Dato : 10-08-01 22:42

Hvilket bundkort briger du? Mit Epox og Athlon 700 kører hamrende stabilt.

-Bagle

Fra : Armitage

Dato : 11-08-01 10:16

"Bagle" <bagle@raggy.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket bundkort briger du? Mit Epox og Athlon 700 kører hamrende stabilt.

et Epox VIAkx133 K7Kxa

Fra : Bagle

Dato : 11-08-01 19:55

Det samme her : )

Grineren, men hvis mit er stabilt og dit er ustabilt så må du måske kører
med nogen "dårlige" drivere eller noget?

Hvad med operativ system?

-Bagle

Fra : Armitage

Dato : 12-08-01 22:49

> Det samme her : )
>
> Grineren, men hvis mit er stabilt og dit er ustabilt så må du måske kører
> med nogen "dårlige" drivere eller noget?
>
> Hvad med operativ system?

Ustabilt med win98, 98SE og ME og altid de nyeste drivere fra via og nvida

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 10-08-01 17:27

> [...]
> syntes at med Intel der virker alting jo hele tiden...
>
> Er det nogen som venligst kan anbefale et bundkort som man med sikkerhed

ECS K7VZA VER. 3 eller deres SIS735 bundkort,

Hygge

Fra : Santa Xcaze

Dato : 10-08-01 18:13

Epox 8kta3(+)(pro)
kører selv med det og et geforce 3 ingen problemer :)
Har kørt med begge dele og det er lige stabilt efter min mening, hvis
skylden skal skydes på ngt må det være microsux!!!

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 11-08-01 10:51

> [...]
> til
> da jeg også har et Geforce 2MX. Så må jeg ikke vælge et bundkort med VIA

Nå, det har jeg ikke hørt noget om. Mit MSI K7T Turbo kører fint med GeForce
2MX og Athlon 1GHz. Jeg har heller ikke hørt noget om, at der skulle være
problemer med andre kort. Og på www.tomshardware.com har jeg heller ikke
læst noget om problemer.

Den side kan forøvrigt stærkt anbefales, hvis du er i tvivl om hvad du skal
købe.

/Anders

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 12-08-01 13:45

On Fri, 10 Aug 2001 16:32:35 +0200, "Anders" <jeo@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>syntes at med Intel der virker alting jo hele tiden...
>
>Er det nogen som venligst kan anbefale et bundkort som man med sikkerhed ved

Jeg har hørt en masse problemer om VIA, SBLive! og Geforce2.

Jeg kører selv på et Asus K7V (med VIA chipset) med et SB Live! og et
Geforce2.

Det kører fuldstændig stabilt og der har aldrig været nogen problemer
der.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/