Nyhedsgrupper i outlook 2000.
Fra : Trickysparrow

Dato : 10-08-01 12:47

Kan man læse nyhedsgrupper i outlook 2000
eller er det kun i outlook express.
På forhånd tak.

Hilsen Martin.

Fra : cft10060

Dato : 10-08-01 13:42

Man kan også læse nyhedgrupper fra outlook2000
mv
cft

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-08-01 13:55

"cft10060" <rhee@postman.dk> skrev:

> Man kan også læse nyhedgrupper fra outlook2000

Nej - Outlook 2000 benytter Outlook Express som nyhedsklient.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Trickysparrow

Dato : 11-08-01 00:04

hvordan ?????.

Hilsen Martin.

Fra : -=- Siggy -=-

Dato : 12-08-01 10:15

> hvordan ?????.

ja, det er mit spørgsmål til dig...hvordan får du news til at virke indeni
outlook2000.
Så vidt jeg ved åbner Outlook2000 OE newsreader når man vælger at læse
nyhedsgrupper i 2000

Fra : emj

Dato : 12-08-01 14:38

-=- Siggy -=- skrev i <9l5hmr$159o$1@news.net.uni-c.dk>:

>ja, det er mit spørgsmål til dig...hvordan får du news til at virke indeni
>outlook2000.
I kontrolpanel vælger du under internetindstillinger/programmer
hvilket newsprogram, du ønsker anvendt som standard.
Vælger du OE er det OE, der bliver åbnet i Outlook og vælger du Forte
Agent er det Forte Agent, der åbnes af Outlook.
Hilsen emj

--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : pre

Dato : 13-08-01 18:35

Den skal vist en tur til Australien...
1:Indstillingen i Kontrol Panel har intet med Outlook at gøre.
2:Valgmuligheden gælder kun hvad der er installeret - og altså kan vælges i
rullelisten
3:Outlook er som standard installeret med OE som newsreader og det er så
godt som umuligt at fravælge den senere - og i alt fald ikke uden alvorlige
følger/problemer.

pre

Fra : emj

Dato : 13-08-01 19:45

pre skrev i <ThUd7.1650$q4.118298@news010.worldonline.dk>:

> [...]
>godt som umuligt at fravælge den senere - og i alt fald ikke uden alvorlige

Ikke desto mindre har jeg valgt Forte Agent som standardprogram til
News i Kontrolpanel, hvilket betyder at jeg fra Outlook vælger "Vis/gå
til/nyheder" og straks bliver sendt til Nygheder i Forte Agent
programmet.
Hilsen fra Australien

--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : emj

Dato : 13-08-01 19:54

> [...]

>godt som umuligt at fravælge den senere - og i alt fald ikke uden alvorlige

Passer ikke
Jeg kan skifte fuldstændig som det passer mig mellem at have OE eller
Forte Agent som default nyhedslæser i kontrolpanel
Outlook tilpasser sig gladeligt et sådant skift fra den ene til den
anden ganske uden problemer overhovedet.
Hilsen emj

--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-08-01 14:25

emj <emj@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Jeg kan skifte fuldstændig som det passer mig mellem at have OE
> eller Forte Agent som default nyhedslæser i kontrolpanel

Alle nyhedsprogrammer der kan installeres så Windows/IE kan
genkende dem kan også vælges fra kontrolpanelet. Udover Forte Agent
gælder det nyere versioner af Xnews og så vidt jeg husker også
Gravity (der kan nemt være flere, men dem kender jeg i så fald
ikke).

> Outlook tilpasser sig gladeligt et sådant skift fra den ene
> til den anden ganske uden problemer overhovedet.

Ja - nu var det oprindelige spørgsmål godt nok om Outlook _selv_
kunne fungere som nyhedsklient, og her er svaret - i hvert fald til
og med Outlook 2000 - stadig nej.